پیگیری برطرف مسائل سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

به گزارش انوار بلاگ، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیان کرد که سال جاری 14 مدرسه اوتیسم خواهیم ساخت و 64 مدرسه پذیرا و مدرسه اوتیسم را متناسب سازی می کنیم که اول مهرِ پرمهرتری داشته باشیم.

پیگیری برطرف مسائل سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیدجواد حسینی با اشاره به هدف گذاری رشد 15 درصدی خدمات حمایتی از دانش آموزان با احتیاجهای ویژه در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: در سال تحصیلی پیش رو به 210 مدرسه احتیاج داریم که در حال آماده سازی است.

وی اضافه کرد: همچنین سال جاری 14 مدرسه اوتیسم خواهیم ساخت و 64 مدرسه پذیرا و مدرسه اوتیسم را متناسب سازی می کنیم که اول مهرِ پرمهرتری داشته باشیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه البته در شرایط کرونا، قابل پیش بینی نیست که در چه شرایطی قرار می گیریم گفت: برای شرایط های مختلف سناریوهایی در دست تهیه است. دراسفند ماه یک مرتبه به یک شرایط غیرقابل پیش بینی پرتاب شدیم اما برای اول مهر آمادگی بیشتری خواهیم داشت که دانش آموزان در هر شرایطی حتی یک نفرشان از آموزش دور نمانند.

حسینی با اشاره به پیگیری های در حال اجرا برای بهبود شرایط حقوقی معلمان استثنایی گفت: خوشبختانه این روزها تمام معلمان مشمول ترمیم رتبه بندی شدند که گام مثبتی است هرچند معلمان باید بیش از اینها مورد توجه قرار گرفته و قدر ببینند.

وی اضافه کرد: معتقدیم کار با دانش آموزان استثنایی پنج برابر وقت و هزینه اقتصادی بیشتری احتیاج دارد و باید معلمان استثنایی ویژه دیده شوند. اخیرا مشکل ضریب 1.2 پرداخت در فیش حقوقی معلمان استثنایی حل شده و برای آنها اعمال می گردد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: مسائل سنوات ارفاقی معلمان نیز در دست پیگیری و حل شدن است. اعمال حق شغل و شاغل که پس از قانون مدیریت خدمات کشوری منتفی شد را نیز در شورای سازمان مطرح کردیم و تصویب شد تا به وسیله مراجع قانونی مورد پیگیری قرار بگیرد بلکه بتوانیم اندکی از زحماتشان را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4936

به "پیگیری برطرف مسائل سنوات ارفاقی معلمان استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری برطرف مسائل سنوات ارفاقی معلمان استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید