پیشنهاد پنتاگون به کاخ سفید برای خروج نیروهای آمریکایی از کره

به گزارش انوار بلاگ، آمریکا به نظر به دنبال خروج نیروهای نظامی خود از مناطق مختلف ازجمله شبه جزیره کره است.

پیشنهاد پنتاگون به کاخ سفید برای خروج نیروهای آمریکایی از کره

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یونهاپ، وال استریت ژورنال گزارش داده که پنتاگون گزینه خروج نیروهای آمریکایی از کره جنوبی را به کاخ سفید ارائه نموده است.

این نشریه به نقل از مقامات آمریکایی که نخواستند نامشان فاش گردد گفته این گزینه ها در ماه مارس و پس از آنالیز دقیقتر گزینه های خروج نیروهای آمریکایی از سراسر جهان ازجمله خاورمیانه، افریقا، اروپا و آسیا مطرح شده است.

کاخ سفید در پاییز گذشته درخواست بازبینی این طرح ها را داده بود و پنتاگون تا ماه دسامبر به این نتایج رسید.

به گزارش وال استریت ژورنال هنوز تصمیم درباره کاهش تعداد نیروهای آمریکایی حاضر در کره جنوبی که درحال حاضر 28500 نفر اعلام شده، گرفته نشده است.

البته مقامات آمریکایی هنوز حاضر به پاسخ به این سوال نشده اند که آیا مارک مایلی، رئیس ستاد مشترک آمریکا همتای کره ای خود را در جریان کاهش تعداد نیروهای آمریکایی قرار داده یا خیر.

به گفته وال استریت ژورنال این خبر پس از آن منتشر شده که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اخیرا تصمیم به خروج تدریجی نیروهایش از آلمان را گرفت.

منابع خبری در سئول نیز گزارش داده اند که به دنبال این خبر، مقامات کره جنوبی به وسیله کانال های دیپلماتیک و نظامی خود به دنبال اطلاع از جدی بودن این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5221

به "پیشنهاد پنتاگون به کاخ سفید برای خروج نیروهای آمریکایی از کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد پنتاگون به کاخ سفید برای خروج نیروهای آمریکایی از کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید