پیراهن پروین به بازیکن برزیلی رسید

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، خوزه جونیور درباره پیوستن به پرسپولیس گفت: در این مدت درباره پرسپولیس آنقدر خوانده ام و شنیده ام که بدانم در تیم خیلی مهمی بازی می کنم و در ایران و آسیا پرطرفدارترین است.

پیراهن پروین به بازیکن برزیلی رسید

مهاجم جدید برزیلی سرخپوشان اضافه کرد: از این که در یک تیم پرطرفدار و سرشناس مثل پرسپولیس بازی خواهم کرد شاد هستم. هر جای جهان باشید بازی در چنین تیم هایی خاص است.

وی ادامه داد: البته می دانم طرفداران تیم به قهرمانی عادت نموده اند و باز هم چنین انتظاری دارند. خودم را آماده نموده ام تا بتوانم بهترین کارایی را داشته باشم. دوست دارم گل های زیادی بزنم. البته باید دید سرمربی چه وظایفی را از من می خواهد و در خدمت تیم خواهم بود. روزهای پرهیجان را از همین حالا احساس می کنم.

براندائو درباره شماره پیراهنی که انتخاب کرد، خاطر نشان ساخت: ابتدا به شماره 9 و 99 فکر می کردم ولی وقتی شنیدم شماره 7 خالی است، آن را خواستم. بعد هم که درباره این شماره برایم گفتند که تن چه بازیکن بزرگی بوده است نسبت به آن علاقمند تر شدم.

مهاجم پرسپولیس گفت: فهمیدم این شماره برای پرسپولیسی ها خیلی مهم است. مهم ترین پیراهن در بزرگترین تیم است. من هم می خواهم برای پرسپولیس بازیکن مهم و موثری باشم که البته به یاری هم تیمی ها احتیاج دارم.

وی ادامه داد: به من گفتند صاحب این پیراهن آقای پروین است. رسم این است که از او اجازه بگیرم. بعد هم گفتند در تماسی که داشتند این اجازه را گرفته اند. از آقای پروین ممنون هستم. به ایشان و طرفداران قول می دهم تمام کوشش خودم را می کنم که ارزش این پیراهن و این شماره حفظ گردد.

بازیکن برزیلی سرخپوشان در خاتمه اضافه کرد: بی صبرانه منتظرم همبازیان جدیدم را ببینم و با طرفداران زیاد در استادیوم روبرو بشوم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 124

به "پیراهن پروین به بازیکن برزیلی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن پروین به بازیکن برزیلی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید