پکن به اقدام اخیر انگلیس پاسخ می دهد

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه چین امروز جمعه با صدور بیانیه ای هشدار داد که به اقدام اخیر انگلیس در لغو مجوز یک شبکه تلویزیونی چین پاسخ خواهد داد.

پکن به اقدام اخیر انگلیس پاسخ می دهد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور جهان دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور جهان دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور جهان دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، وانگ ونبین سخنگوی وزارت خارجه چین در این خصوص گفت که پکن مخالفت شدید خود را با لغو مجوز شبکه تلویزیونی سی جی تی اِن (CGTN) اعلام می کند.

سخنگوی وزارت خارجه چین در ادامه خواستار اصلاح این اشتباه از سوی لندن شد و هشدار داد که کشورش حق پاسخ به این اقدام انگلیس را برای خود محفوظ می داند.

گفتنی است که نهاد نظارت بر رسانه های بریتانیا (آفکام، ofcom) دیروز پنجشنبه با طرح این ادعا که ساختار مالکیت دولتی شبکه تلویزیونی سی جی تی اِن قوانین این کشور را نقض می کند، مجوز شبکه مذکور را باطل کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8115

به "پکن به اقدام اخیر انگلیس پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن به اقدام اخیر انگلیس پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید