خاتمه پروژه بازگشت فرمانده به استقلال

به گزارش انوار بلاگ، با سرانجام رقابت های لیگ ستارگان قطر، نام امید ابراهیمی بار دیگر برای طرفداران تیم استقلال تهران مورد توجه نهاده شد. با وجود اینکه هنوز فرصت زیادی تا شروع پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی در لیگ برتر ایران باقی مانده، اما برآورد ها و شایعات پیرامون بازگشت او به تهران تا جایی قوت گرفت که از تماس های فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی با این بازیکن خبر می داد.

خاتمه پروژه بازگشت فرمانده به استقلال

ابراهیمی که سومین فصل حضور در ترکیب تیم الاهلی قطر را تجربه می نماید اکنون عنوان کاپیتانی این تیم را در اختیار دارد و با وجود علاقه قلبی به استقلال اینطور به نظر می رسد که شایعات بازگشتش به واقعیت تبدیل نمی گردد.

امروز روزنامه معتبر الرایه قطر در خبری اختصاصی از منابع نزدیکش به الاهلی اطلاع داد، مدیران این باشگاه در نظر دارد تا به زودی پس از ارائه پیشنهاد قرارداد تمدید به هافبک ایرانی او را برای ادامه فعالیت در فوتبال قطر متقاعد کند. ارایه نوشت: باشگاه الاهلی دوحه به ریاست عبدالله ملا و محمد عبدالله المصطفوی (معاون) تصمیم گرفت تا قرارداد امید ابراهیمی را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

اینطور به نظر می رسد که اکنون ابراهیمی 33 ساله از همواره به بازگشت و برتن کردن پیراهن مجدد استقلال دور شده باشد و باید به زودی شاهد اخبار تمدید قراردادش با الاهلی باشیم هرچند او اعلام نموده بود علاقه دارد تا دوباره روزی پیراهن استقلال را بپوشد. سال گذشته او درباره علاقه برای بازگشت به جمع آبی پوشان گفته بود: همه دیگر می دانند واقعا علاقه قلبی من به استقلال است. هر جا که باشم بازی های استقلال را دنبال می کنم. دوست دارم این تیم پیروز باشد. جزو افتخاراتم است که پیراهن استقلال را پوشیدم. علاقه قلبی من این است که روزی دوباره به این تیم برگردم و دوباره برای استقلال بازی کنم.

او در ماه گذشته که شایعات برای بازگشتش در حال شکل دریافت بود مجددا از علاقه به بازگشت اطلاع داد، اما نکته اینجاست که حتی در صورت تمایل مجیدی برای جذب این بازیکن شرایط اقتصادی باشگاه تهرانی اکنون به صورتی نیست که بتواند خواسته های اقتصادی این بازیکن را فراهم کند و شبیه به ستاره هایی که چند فصل اخیر نتوانستند در امضای قرارداد رصایت شان را جذب نمایند، این احتمال بیشتر قوت می گیرد که کاپیتان ایرانی الاهلی تصمیم بگیرد به پیشنهاد جدیدش فکر کند و درباره آینده تصمیم بگیرد.

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9326

به "خاتمه پروژه بازگشت فرمانده به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه پروژه بازگشت فرمانده به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید