وزیر راه و شهرسازی درگذشت ترکان را تسلیت گفت

به گزارش انوار بلاگ، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت اکبر ترکان وزیر سابق راه و ترابری و دفاع، رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان، مشاور رئیس جمهور و دبیر سابق شورای عالی مناطق آزاد را تسلیت گفت.

وزیر راه و شهرسازی درگذشت ترکان را تسلیت گفت

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در پیغامی درگذشت اکبر ترکان وزیر سابق راه و ترابری و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مشاور عالی رئیس جمهور و دبیر سابق شورای عالی مناطق آزاد و ویژه مالی را تسلیت گفت.

در متن پیغام تسلیت وزیر راه و شهرسازی آمده است: مرحوم اکبر ترکان از چهره های برجسته و سیاست گذاران مالی کشور بود که سال ها دغدغه توسعه و ارتقای سطح توانمندی های حوزه های مهندسی به ویژه حمل ونقل، مهندسی مسکن و ساختمان داشت.

وی اضافه کرد: اکبر ترکان، انقلابی صادق، مدیری توانا، اهل مطالعه و تحقیق و دلسوز مردم و کشور بود که به توسعه و سربلندی ایران می اندیشید.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر خدمات شایسته وی در حوزه مهندسی کشور به ویژه راه و ترابری و مهندسی ساختمان، در خاتمه ضمن همدردی با خانواده عظیم مهندسی کشور از درگاه خداوند متعال برای مرحوم ترکان مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان به ویژه خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی، مسألت کرد.

مرحوم ترکان بامداد امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 در سن 69 سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9520

به "وزیر راه و شهرسازی درگذشت ترکان را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه و شهرسازی درگذشت ترکان را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید