هفته گردشگری در ساسکاچوان

به گزارش انوار بلاگ، پس از یک بهار طولانی و مرطوب، بسیاری از ساکنان ساسکاچوان آماده خروج از خانه و بازدید از اماکن مختلف استان هستند.دولت ساسکاچوان 29 می تا 4 ژوئن را به عنوان هفته گردشگری ساسکاچوان اعلام کرده است.

هفته گردشگری در ساسکاچوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از گلوبال نیوز، جرمی هریسون، وزیر گردشگری این استان، گفت: گردشگری بخش مهمی از اقتصاد ساسکاچوان است و این صنعت در دو سال گذشته چالش های بی سابقه ای را تحمل کرده است. هفته گردشگری ساسکاچوان فرصتی برای نمایش تجربیات قابل توجه سفر به این استان خواهد بود.

گردشگری قطعا یکی از صنایعی است که به شدت تحت تاثیر همه گیری COVID-19 متضرر شده است، اما پس از افت در سال 2020 این صنعت رو به بهبود است.

در سال 2020، ساسکاچوان 1.50 میلیارد دلار درآمد از گردشگران داشت و 50 هزار نفر در آن سال در مشاغل مرتبط با گردشگری مشغول به کار بودند.

اما این اعداد دوباره شروع به رشد کرده اند. در سال 2021، درآمد حاصل از گردشگری با 57200 نفر شاغل در این صنعت، به 1.74 میلیارد دلار افزایش یافت.

و در حالی که اوضاع برای گردشگری ساسکاچوان بهتر به نظر می رسد، هنوز زمان می برد تا به طور کامل به آنچه قبلا بوده تبدیل شود.

در طول هفته گردشگری، ساسکاچوان مجموعه ای از ویدئوها را در کانال های فیس بوک، اینستاگرام و توییتر خود منتشر خواهد کرد. این ویدیوهای داستانی منابع گردشگری فراوان استان را به نمایش می گذارند و توجه افراد را به مردم، مشاغل و تجربیاتی جلب می کنند که به خاطر آنها ساسکاچوان مقصدی مجذوب کننده برای گردشگران به شمار میرود.

سازمان گردشگری ساسکاچوان، همچنین برای دومین سال متوالی چالش #ExploreSask را راه اندازی کرده که ساکنان را تشویق می کند تا از منطقه ها محلی، سفرهای جاده ای و اکتشاف استان حمایت کنند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14642

به "هفته گردشگری در ساسکاچوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته گردشگری در ساسکاچوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید