نخست وزیر آلبانی یک کتاب هنری به بن سلمان هدیه داد

به گزارش انوار بلاگ، نخست وزیر آلبانی در مسابقات فرمول ای در عربستان ولیعهد این کشور را با دادن مجموعه ای از آثار هنری خود غافلگیر کرد.

نخست وزیر آلبانی یک کتاب هنری به بن سلمان هدیه داد

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ادی راما، نخست وزیر آلبانی در این خصوص توییت کرد: در ریاض با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی درباره پیشرفت به دست آمده در بعضی سرمایه گذاری های مهم در حوزه های گردشگری، فرهنگ و زیرساخت ها گفت وگو کردیم.

نخست وزیر آلبانی با علاقه شدیدش به هنر و نقاشی شناخته می گردد به طوری که زندگی هنری او از فعالیت های سیاسی اش جدا نیست و او همیشه در طول گفت وگوهای تلفنی و نشست ها روی برگه های دستورجلسه نشست ها و پیش نویس ها، طرح هایی را ترسیم می نماید.

کتاب هنری موسوم به work که راما به بن سلمان هدیه کرد به تازگی منتشر شده و حاوی نقاشی ها و طراحی های سرامیک او است همچنین در این کتاب مجموعه ای از مقاله ها درباره کارهای هنری راما و یک مصاحبه از او وجود دارد.

بدر بن عبدالله آل سعود، وزیر فرهنگ عربستان سعودی نیز در این رابطه توییت کرد: در مسابقات فرمول ای در منطقه تاریخی الدرعیه عربستان، نخست وزیر و هنرمند آلبانی به رهبر نهضت فرهنگی ما کتابی شامل مجموعه ای از آثار هنری خود را هدیه کرد.،ایسنا

بیشتر بخوانید،بن سلمان در افتتاحیه فرمول ای حضور یافت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1385

به "نخست وزیر آلبانی یک کتاب هنری به بن سلمان هدیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر آلبانی یک کتاب هنری به بن سلمان هدیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید