ممنوعیت تجمع بیش از 15 نفر در استان تهران ، رستوران ها عامل شیوع کرونا

به گزارش انوار بلاگ، استاندار تهران با بیان اینکه هر تجمع بالای 15 نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می کنیم، گفت: هر دستگاه اجرایی که مصوبه 70 درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون نموده است.

ممنوعیت تجمع بیش از 15 نفر در استان تهران ، رستوران ها عامل شیوع کرونا

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: تمام دستگاه های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در شرایط قرمز کرونایی در استان تهران اجرا نمایند.

وی اضافه کرد: هر دستگاه اجرایی که مصوبه 70 درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون نموده؛ چراکه سلامت مردم و کارمندان در اولویت است.

استاندار تهران اسم کرد:رستوران ها محل شیوع بیماری هستند و در زمانی که شاهد شیوع ویروس جهش یافته هندی دلتا هستیم؛ فعالیت این مراکز باید متوقف گردد و هر تجمع بالای 15 نفر در استان صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می کنیم.

بندپی گفت:هیچ عقل و منطقی قبول نمی کند که مدیریت کرونا در استان ضعیف است؛ چرا که آمار های رعایت پروتکل های بهداشتی تهران چیز دیگری می گوید.

استاندار تهران با بیان اینکه مراکز تجمیعی تزریق واکسن از 77 مرکز به 79 مرکز در استان تهران افزایش پیدا نموده است، اضافه کرد: تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراکز تزریق واکسن در شرایط کنونی حائز اهمیت است.

وی ادامه داد:مراکز تجمیعی تزریق واکسن از 77 مرکز به 79 مرکز در استان تهران افزایش پیدا نموده و باید سهمیه استان تهران هم متناسب با جمعیت این استان افزایش پیدا کند.

استاندار تهران در خصوص اطلاع شهروندان از شرایط تخت های خالی، تاکید نمود: شهروندان تهرانی حتما با تماس با سامانه 6070 از هدایت های کارشناسان این حوزه بهره بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10343

به "ممنوعیت تجمع بیش از 15 نفر در استان تهران ، رستوران ها عامل شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تجمع بیش از 15 نفر در استان تهران ، رستوران ها عامل شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید