معرفی کمپر دانگ فنگ واریور؛ این غول چینی یک هتل متحرک است

به گزارش انوار بلاگ، کمپر دانگ فنگ واریور - Dongfeng Warrior MS600 یک خودرو مسافرتی با امکانات هتل است که در ادامه با تصاویر زیبای کابین آن همراه می شویم.

معرفی کمپر دانگ فنگ واریور؛ این غول چینی یک هتل متحرک است

به گزارش گجت نیوز، بازار خودروهای برقی در کشور چین حسابی رونق گرفته است اما فکر نکنید که چشم بادامی ها، خودروهای سنتی و مجذوب کننده خود را به دست فراموشی سپرده اند! کمپر دانگ فنگ واریور MS600 که در چین با نام منگشی MS600 شناخته می شود، دقیقا نشان می دهد که چینی ها هنوز هم در توسعه و طراحی خودروهای آفرودی سلیقه دارند. پس همراه ما باشید تا با جزئیات این ماشین چینی بیشتر آشنا شویم.

معرفی کمپر دانگ فنگ واریور MS600

نسخه کوچک تر با طول 5 متر

این خودرو در ذات خود، یکی از ورژن های دانگ فنگ واریور M20 به شمار میرود که صندلی های ردیف دوم و سوم آن، جای خود را به یک کمپر داده اند. همچنین کمپر دانگ فنگ واریور MS600 یک خودرو سنگین به شمار میرود که وزن آن تقریبا به 4 تن می رسد و 6 متر هم طول دارد اما به لطف موتور 6.7 لیتری آمریکایی - چینی، اصلا نباید از این اعداد بترسید.

طراحی ظاهری و ابعاد و وزن ون مسافرت واریور

نسخه معمولی با نام M20

خودرو آفرود کمپر دانگ فنگ واریور بر اساس پیکاپ منگشی M20 ساخته شده که ابعاد آن شامل 5850 میلی متر طول، 2160 میلی متر عرض و 2155 میلی متر ارتفاع می شود. همچنین فاصله محورها در این خودرو آفرودی به 3700 میلی متر می رسد و وزن خالص آن هم بدون احتساب راننده و سرنشینان ، تقریبا 3915 کیلوگرم است! کمپر دانگ فنگ واریور منگشی به لطف کیت ارتفاع خود می تواند در آب های خطرناک با عمق 80 سانتی متر هم شنا کند و از آن جایی که فاصله کف خودرو از سطح زمین به 40 سانتی متر می رسد، از مسیرهای سنگی هم هیچ ترسی ندارد.

مشخصات فنی و قیمت کمپر دانگ فنگ واریور MS600

در زیر کاپوت کمپر دانگ فنگ واریور MS600 یک پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزل با حجم 6.7 لیتر حضور دارد که می تواند 310 اسب بخار قدرت و 1050 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این پیشرانه یکی از شاهکارهای خط مونتاژ شرکت (آمریکایی) کامینز در چین است. البته هزار نیوتن متر گشتاور دیگر برای چینی ها یک آرزو نیست چرا که به لطف غول هایی مثل بی وای دی یانگ وانگ U8 و دانگ فنگ M-Terrain ، اکنون خودروهای هزار اسب بخاری چینی به تعداد انگشتان دست رسیده اند!

همچنین یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته به همراه دیفرانسیل مرکزی، بر روی کمپر دانگ فنگ واریور منگشی نصب شده اند که می توانند در بهترین حالت، سرعت خودرو را به 140 کیلومتر بر ساعت برسانند. به علاوه بد نیست اشاره کنیم که زاویه های خروج و ورود در این ماشین آفرودی به ترتیب برابر با 33 و 36 درجه است و به لطف دو باک بنزین، حجم مخزن سوخت آن هم به 140 لیتر می رسد و عملا یک تانکر متحرک به شمار میرود.

متاسفانه برخلاف امکانات مجذوب کننده و پیشرانه مطمئن، قیمت کمپر دانگ فنگ واریور MS600 آنچنان مجذوب کننده نیست و بسته به مدل انتخابی، بین 70 تا 90 هزار دلار قرار می گیرد!

امکانات کمپر دانگ فنگ منگشی

داشبورد و کابین کمپر دانگ فنگ واریور MS600 دقیقا به سبک ون های آمریکایی طراحی شده است و اهرم دنده آن به روی داشبورد رفته. در اتاق این خودرو چینی می توانید تجهیزاتی زیر را پیدا کنید:

نمایشگر مولتی مدیا 15 اینچی

چراغ مطالعه سقفی

2 پورت شارژر USB C و درگاه برق 12 ولت DC و 110 ولت AC

سیستم ارتباط اینترکام

قسمت کمپر به خودی خود، دنیای متفاوتی را دارد. ابعاد قسمت تخت خواب کمپر در دانگ فنگ MS600 به 2025 میلی متر طول و 1350 میلی متر عرض می رسد؛ یعنی شما با یک فضا بزرگ به مساحت تقریبا 3 متر مربع برای استراحت طرف هستید.

بعد از تخت خواب دو نفره، به مبلمان کمپر و میز ناهارخوری می رسیم و در کنار آن می توانید سینک ظرفشویی و ماشین لباس شویی را پیدا کنید. تلویزیون و سیستم تهویه هوا هم در این قسمت قرار دارند و رو به روی آن ها، محل قرار گیری اجاق گاز است.

همچنین کمپر دانگ فنگ واریور منگشی از سرویس بهداشتی و دوش سفری با آب گرم هم بهره می برد. سایه بان آفرودی و ست صندلی های دو نفره را هم از قلم نیاندازید. به نظر شما برای طبیعت گردی و مسافرت به چیز بیشتری نیاز دارید؟

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 17451

به "معرفی کمپر دانگ فنگ واریور؛ این غول چینی یک هتل متحرک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کمپر دانگ فنگ واریور؛ این غول چینی یک هتل متحرک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید