معرفی چند هتل اقتصادی و ارزان بلگراد، تصاویر

به گزارش انوار بلاگ، شهر بلگراد زیبایی های زیادی دارد و اگر دوست داشته باشید که هزینه زیادی بابت اقامت پرداخت نکنید و تمرکزتان را هم روی انتخاب هتل نگذارید، جای درستی آمده اید. در این راهنما با گردآوری بهترین هتل های اقتصادی، به شما کمک کردیم تا بیشتر هزینه و وقت خود را صرف لذت بردن از جاذبه ها کنید. با ما همراه باشید.

معرفی چند هتل اقتصادی و ارزان بلگراد، تصاویر

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

1. هتل فرودگاهی گارنی

هتل فرودگاهی گارنی (Airport Hotel Garni) در بلگراد، تنها 3 دقیقه از فرودگاه نیکولا تسلا فاصله داشته و مهمانان می توانند از کافه داخل آن و اتاق هایی مدرن یا آپارتمان های عالی به همراه اینترنت رایگان و پارکینگ داخل محوطه لذت ببرند.

2. بوهمین گارنی-اسکادارلیا

بوهمین گارنی-اسکادارلیا (Bohemian Garni - Skadarlija) در محله ای پر جنب و جوش واقع شده و از میدان رپوبلیکه (Trg Republike) تنها 500 متر فاصله دارد. اگر بخواهید به معبد سنت ساوا (St. Sava) بروید هم باید مسافتی حدود 2.3 کیلومتر را طی کنید. مهمانان می توانند از رستوران داخل هتل و اینترنت رایگان هم استفاده کنند.

3. هتل سیتی ساووی

هتل سیتی ساووی (Hotel City Savoy) در فاصله 500 متری از میدان رپوبلیکه واقع شده و یک رستوران و مرکز آب درمانی و سلامتی هم دارد. می توانید از اینترنت رایگان بهره مند شده یا اگر با خودروی شخصی سفر می کنید از پارکینگ های نزدیک با هزینه ای اندک استفاده کنید. تمام اتاق ها به تلویزیون کابلی مجهز بوده و یک قسمت نشیمن و گاوصندوق دارند. حمام و توالت اختصاصی شامل دوش، لوازم بهداشتی رایگان و یک سشوار می شود. همچنین حوله و دمپایی هم در اختیارتان می گذارند. این هتل یک سونا دارد و می توانید از امکاناتی مانند کرایه دوچرخه و اتومبیل هم بهره بگیرید.

4. کورت یارد بای ماریوت بلگراد سیتی سنتر

هتل کورت یارد بای ماریوت بلگراد سیتی سنتر (Courtyard by Marriott Belgrade City Center) در مرکز شهر قرار داشته و رستورانی با غذاهای مدیترانه ای را هم به شما پیشنهاد می کند. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان را در اختیار مهمانان خود می گذارد و می توانید از دکوراسیون معاصرش لذت ببرید.

5. بلگراد این گارنی هتل

بلگراد این گارنی هتل (Belgrade Inn Garni Hotel) در قلب شهر واقع شده و از میدان رپوبلیکه تنها 200 متر فاصله دارد. اگر بخواهید به منطقه بوهمی اسکادارلیا بروید هم تنها چند قدم راه دارید. این هتل در سال 2016 ساخته شده و یک رستوران هم داد. می توانید در تمام نقاط ساختمان از اینترنت رایگان بهره مند شوید.

6. گارنی هتل مینت

هتل مینت (Hotel Mint) در محله ای آرام و ساکت در بلگراد واقع شده است که 600 متر با نمایشگاه شهر و 2 کیلومتر با قلب تاریخی آن فاصله داشته و اتاق هایی به سبک مدرن با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان را به مهمانان پیشنهاد می کند. در مسافتی کمتر از 300 متر می توانید هاید پارک (Hyde Park) و رستوران های خوبی را هم پیدا کنید.

7. لازار لوکس آپارتمان

لازار لوکس آپارتمان (Lazar Lux Apartments) در فاصله 700 متری از باغ گیاهشناسی و 2 کیلومتری از میدان رپوبلیکه واقع شده است و آپارتمان هایی زیبا و استودیوهایی با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان را در اختیار مهمانان می گذارد. اگر با خودروی شخصی سفر می کنید، می توانید از پارکینگ رایگان نیز بهره مند شوید.

8. رادیسون بلو اولد میل

رادیسون بلو اولد میل (Radisson Blu Old Mill) از میدان رپوبلیکه 2.5 کیلومتر فاصله داشته و گزینه های جذابی مانند سونا و مرکز فیتنس را به صورت رایگان در اختیار مسافران می گذارد. همچنین می توانید از اینترنت رایگان نیز بهره مند شوید. اینجا اولین هتل صربی با مدرک کلید سبز (Green Key) است.

9. گارنی هتل نوسکی

هتل نِوسکی (Nevski) تنها 500 متر با خیابان اصلی کنز میهایلووا (Knez Mihajlova) فاصله داشته و در سرتاسر ساختمان اینترنت رایگان دارد. تمام اتاق ها و سوئیت ها تهویه مطبوع دارند و عایق صدا هستند. دکوراسیون رنگارنگ و آثار هنری روی دیوارها هم بسیار جذاب به نظر می رسند. این اتاق ها با یک کاناپه تخت شو و تلویزیون و ماهواره همراه هستند.

10 .اسکای هتل

اسکای هتل (Sky Hotel) یک لانج عمومی و اینترنت رایگان دارد. این هتل از میدان رپوبلیکه تنها 7 دقیقه پیاده روی داشته و به نمایشگاه و معبد سنت ساوا هم بسیار نزدیک است. اگر بخواهید به آرِنای بلگراد بروید، باید 2.9 کیلومتر مسافت طی کنید.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4511

به "معرفی چند هتل اقتصادی و ارزان بلگراد، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند هتل اقتصادی و ارزان بلگراد، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید