مشخصات کامل وان پلاس 11 پرو لو رفت

به گزارش انوار بلاگ، اوایل این ماه رندرهایی از گوشی هوشمند پرچم دار وان پلاس 11 پرو در رسانه های اجتماعی منتشر شد. وان پلاس قرار است این گوشی هوشمند را جایگزین گوشی وان پلاس 10 پرو کند. گوشی هوشمند مذکور اوایل ژانویه سال جاری در چین عرضه شد و اواخر ماه مارس را در دسترس کاربران بازارهای جهانی نهاده شد. به همین دلیل، اکنون وب سایت 91Mobiles با همکاری افشاگر مشهور حوزه فناوری یعنی Onleaks، مشخصات کامل پرچم دار نو وان پلاس را در توییتر به اشتراک گذاشته که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات کامل وان پلاس 11 پرو لو رفت

وان پلاس در سال 2022 حضوری قدرتمند در بازار گوشی های هوشمند داشته و محصولات بسیاری نظیر وان پلاس 10R، وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن، نورد 2T را در اختیار کاربرانش قرار داده است. در ادامه این روند، این شرکت تصمیم دارد تا آخر سال جاری از پرچم دار تازهش یعنی وان پلاس 11 پرو رونمایی کند. طبق گزارش منتشر شده از وب سایت 91Mobiles، این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 800 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 402 ppi پشتیبانی خواهد نمود.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند حفره نمایشگر در سمت چپ پذیرای دوربین سلفی خواهد بود و گوریلا گلس ویکتوس نیز از نمایشگر محافظت خواهد نمود. با این حال، هنوز تعیین نیست که آیا صفحه نمایش این گوشی دارای لبه های خمیده خواهد بود یا خیر. از آن جایی که پنل این گوشی از جنس OLED است، انتظار می رود که حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن تعبیه گردد.

ظاهراً وان پلاس برای این گوشی هوشمند تازه خود از یک سیستم دوربین سه گانه بهره خواهد برد که سنسور اصلی آن، یک دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، یک دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال دو برابری نیز به انجام وظیفه خواهند پرداخت. بعلاوه روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

حک شدن نام شرکت هاسلبلاد روی قاب پشتی این گوشی، همکاری این دو شرکت را تأیید می نماید. وان پلاس 11 پرو طبق شنیده ها از پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می برد. این شایعه با گزارش دیگر افشاگر چینی یعنی Digital Chat Station مبنی بر اینکه وان پلاس روی یک گوشی هوشمند پرچم دار با تراشه مذکور کار می نماید، مطابقت دارد. انتظار می رود کوالکام تراشه تازه پرچم دار خود را در نشست فناوری اسنپدراگون ماه نوامبر معرفی کند.

آن طور که گفته می گردد، این تراشه نسبت به نسل قبلی خود از طراحی تازهی بهره می برد و مجهز به 4 بخش خواهد بود. در این تراشه قرار است یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و 3 هسته Cortex-A510 به انجام وظیفه بپردازند. طبق گزارش 91Mobiles، وان پلاس برای این گوشی هوشمند دو پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که کاربران می توانند از میان آن ها دست به انتخاب بزنند.

ظاهراً یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر پرسرعت 100 واتی انرژی مجدد آن در کمتر از 20 دقیقه تأمین می گردد. از دیگر تعیینات این گوشی پرچم دار می توان به پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، WiFi-6E، بلوتوث 5.2 و پورت USB-C اشاره نمود.

در خصوص طراحی وان پلاس 11 پرو باید اشاره کنیم که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بازطراحی شده با حاشیه نیم دایره ای شکل است که از قاب کناری تا وسط پنل پشتی امتداد دارد. ماژول دوربین این گوشی که برآمدگی نسبتاً زیادی دارد، سه سنسور و یک فلش LED را در خود جای داده است. یکی از نکات جالب طراحی این گوشی، اسلایدر کناری معروف وان پلاس است که پس از غیبت در وان پلاس 10R و وان پلاس 10T، در وان پلاس 11 پرو دیده می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 15633

به "مشخصات کامل وان پلاس 11 پرو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل وان پلاس 11 پرو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید