مساوی با سپاهان در اصفهان، نتیجه ای که محمود فکری را سرمربی استقلال نگه می داشت

به گزارش انوار بلاگ، محمود فکری که در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر با استقلال مقابل سپاهان شکست خورده بود، پنج هفته بعد با نفت مسجدسلیمان پیروز شد مقابل این تیم یک مساوی بگیرد.

مساوی با سپاهان در اصفهان، نتیجه ای که محمود فکری را سرمربی استقلال نگه می داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجد، امروز تیم های سپاهان و نفت مسجدسلیمان در حالی از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 0 بر 0 به سرانجام رسید. این اولین بازی محمود فکری در قامت سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از بازگشت به این تیم بود. این مساوی شاید بیش از پیش داغ دل محمود فکری را تازه می کرد چرا که شاید او زمانی که سرمربی استقلال بود، دقیقا به نتیجه ای مشابه نیاز داشت تا به کارش ادامه دهد.

بعد از مساوی استقلال برابر مس رفسنجان، محمود فکری از سمت سرمربیگری استقلال استعفا کرد اما ریشه مسائل آبی ها از هفته قبل از دیدار برابر مس رفسنجان آغاز شد.

استقلال در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی برابر نساجی راهی دیدار حساس برابر سپاهان شد اما آبی ها در یک بازی جذاب، مقابل شاگردان محرم نویدکیا حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

پس از آن مسابقه بود که عده ای از هواداران به محل تمرین استقلال رفتند و به شدت نسبت به کادر فنی اعتراض کردند. همچنین اعتراضات در صفحات مجازی شدت گرفت و حتی گفته می شد فکری قرار است پیش از دیدار برابر مس رفسنجان برکنار شود.

نگاهی به آن مسابقه نشان می دهد محمود فکری فقط به یک مساوی نیاز داشت تا از همه آن حاشیه ها در امان بماند و اگر آن مساوی را به دست می آورد، هم اکنون سرمربی استقلال بوده و با آبی ها در عربستان در حال آماده سازی برای بازی های آسیایی بود. با این حال سرنوشت محمود فکری و استقلال زودتر از آنچه تصور می شد به سرانجام رسید و فکری به جای حضور در بازی های آسیایی، امروز به همراه نفت مسجدسلیمان مقابل زردپوشان اصفهانی قرار گرفت.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9037

به "مساوی با سپاهان در اصفهان، نتیجه ای که محمود فکری را سرمربی استقلال نگه می داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساوی با سپاهان در اصفهان، نتیجه ای که محمود فکری را سرمربی استقلال نگه می داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید