مسابقات کتاب خوانی هشت بهشت در دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش انوار بلاگ، مسابقات کتاب خوانی هشت بهشت، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می گردد.

مسابقات کتاب خوانی هشت بهشت در دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، مجموعه مسابقات کتاب خوانی هشت بهشت، برای دانشگاه های منطقه یک (تهران و البرز) برگزار می گردد. در قالب این طرح هر ماه یک کتاب و یک مسابقه برگزارمی گردد و هر مسابقه 24 برگزیده خواهد داشت که پس از برگزاری هشت مسابقه طی یک سال، جایزه ویژه هشت بهشت، به هشت برگزیده که طی این مدت بیشترین امتیاز را کسب نموده اند، تعلق می گیرد.

این طرح در سال نخست در دانشگاه های تهران و البرز و در دومین سال به صورت سراسری در کل کشور، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کتاب علی (ع) از زبان علی (ع) برای نخستین مرحله مسابقه در اردیبهشت ماه، کتاب جوان و انتخاب عظیم برای مطالعه دانشجویان در خرداد ماه، کتاب بینوایان برای فصل تابستان، کتاب خط مقدم برای مهر ماه، کتاب نفحات نفت آبان ماه، کتاب پیرمرد و دریا برای مطالعه و برگزاری مسابقه در آذر ماه، کتاب آن مرد با باران می آید برای بهمن ماه و کتاب عشق هشتم برای اسفند ماه دانشجویان در نظر گرفته شده است.

ثبت نام و آزمون این دوره از مسابقات به صورت آنلاین برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی bookrc.ir مراجعه نمایند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4714

به "مسابقات کتاب خوانی هشت بهشت در دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کتاب خوانی هشت بهشت در دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید