مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در شمال تهران، وارد فاز اجرایی شد

به گزارش انوار بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه یک گفت: مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند با هدف بسترسازی برای کاربردی کردن نوآوری و فناوری در منطقه یک و شناسایی نخبگان و صاحب نظران این حوزه، در موزه پروفسور حسابی وارد فاز اجرایی شد.

مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در شمال تهران، وارد فاز اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در این خصوص گفت: موزه پروفسور حسابی به اسم یکی از مراکز شمال تهران در حال تبدیل شدن به مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند است که عملیات اجرایی آن به منظور فراهم نمودن بستر لازم جهت فعالیت استارتاپ ها، شروع شده است.

وی توضیح داد: عملیات بازسازی، تعمیر و تجهیز طبقه چهارم این موزه شامل کفسازی، نصب شیشه های سکوریت، تاسیسات و تجهیزات برقی و بعلاوه افزایش دو دستگاه آسانسور به منظور جابجایی موزه موجود از طبقه سوم به چهارم و جایگزینی استارتاپ ها، در طبقه سوم در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه یک قرار گرفته است.

موسوی اضافه نمود: به منظور تقویت ایمنی در ساختمان موزه، اجرای عملیات تجهیز موزه، کتابخانه و سایر طبقات موجود در ساختمان ضلع شرقی جهت اعلام و اطفای حریق و مانیتورینگ مجموعه با استفاده از دوربین های مداربسته در محوطه داخلی و خارجی هم در دست انجام است.

شهردار منطقه یک اسم کرد: سیستم پیش بینی شده جهت کتابخانه مجموعه با توجه به ارزش تاریخی آن سیستم پیشرفته اعلام و اطفای حریق آن اتوماتیک خواهد بود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: مرکز نوآوری شهرداری منطقه یک، بستر مناسبی برای استفاده از مجموعه های نوآور و خلاق در جهت هوشمندسازی فرآیندها و ابزارهای موجود برای برطرف مسائل و معضلات شهری خواهد بود تا با حمایت از شکل گیری ایده های نو، شاهد ارائه خدمات بهتر و کیفی تری به شهروندان باشیم.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10496

به "مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در شمال تهران، وارد فاز اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در شمال تهران، وارد فاز اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید