مدافعان مدنظر فرهاد برای استقلال تعیین شد؛ 3 خارجی، 2 ایرانی

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران: استقلال با ثبت تساوی در جدال برابر نساجی، حالا دوباره نفس پرسپولیس را در فاصله 3 امتیازی اش در صدر جدول حس می نماید. این فاصله که پیش از این 5 امتیاز بود، با رجحان پرسپولیس برابر مس و تساوی استقلال مقابل نساجی به 3 امتیاز رسیده است.

مدافعان مدنظر فرهاد برای استقلال تعیین شد؛ 3 خارجی، 2 ایرانی

به گزارش خبرنگاران، اگرچه استقلال در ملاقات مقابل نساجی و با وجود نداشتن دو مدافع میانی و اصلی اش که به سربازی رفته اند، همچنان دروازه اش را بسته نگه داشت، ولی به نظر می رسد فرهاد مجیدی پایش را در یک کفش نموده تا هر طور شده یکی دو مدافع نو را به استقلال بیاورد. از آنجا که این باشگاه در حال حاضر 2 بازیکن غیرآسیایی و یک بازیکن آسیایی در ترکیب دارد، اولویت فرهاد مجیدی خرید مدافع خارجی به عنوان چهارمین و آخرین بازیکن خارجی است. از این رو شایعه شده که او نام 3 بازیکن خارجی آزاد که با تیمی قرارداد ندارند را در اختیار باشگاه گذاشته تا مذاکرات با آن ها ادامه داشته باشد.

البته فرهاد مجیدی ریسک ننموده و 2 مدافع ایرانی را هم در لیست احتمالی گنجانده تا اگر مذاکره با خارجی ها خوب پیش نرفت یکی از این 2 بازیکن جذب شوند؛ علی عبدالله زاده مدافع سابق نفت مسجدسلیمان و ایمان سلیمی مدافعی که به تازگی بعد از پارگی رباط صلیبی تمریناتش را از سر گرفته دو گزینه ای است که به زعم طرفداری در لیست خرید فرهاد مجیدی قرار گرفته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 13255

به "مدافعان مدنظر فرهاد برای استقلال تعیین شد؛ 3 خارجی، 2 ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافعان مدنظر فرهاد برای استقلال تعیین شد؛ 3 خارجی، 2 ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید