لیست فرهاد مجیدی برای فصل بعد استقلال

به گزارش انوار بلاگ، خبر می رسد فرهاد مجیدی لیست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده را معین کرده تا در اختیار مدیران باشگاه قرار دهد.

لیست فرهاد مجیدی برای فصل بعد استقلال

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی پیش از این 2 بار در جابجایی استقلال تصمیم گیرنده بوده و ذائقه و سلیقه او کاملا مشخص است. فرهاد بازیکنانی مثا ارسلان مطهری را می پسندند که فوق ستاره یا چند میلیاردی محسوب نمی شوند و خرید آنها برای باشگاه چندان سخت نیست. فرهاد از خرید های پر سر و صدا و بازیکنان حاشیه دار حتی اگر ستاره باشند پرهیز می کند.

برای اینکه متوجه این موضوع شوید به لیست بازیکنانی که باشگاه طبق سلیقه و سلیقه او با آنها یا باشگاه هشان مذاکره کرد توجه کنید.

آرمین سهرابیان، هادی محمدی، آیاندا پاتوسی، آرمان رمضانی، مهدی ترکمان، سعید واسعی، دانیال اسماعیلی فر، عقیل کعبی و البته ارسلان مطهری که غیر از پاتوسی هیچ کدام بمب جابجاییی محسوب نمی شدند و فرهاد به دنبال بمب ترکاندن نیست.

اگر قرار باشد فرهاد برای فصل آینده هم لیست خرید بدهد احتمالا به دنبال همین بازیکنان یا بازیکنانی از این دست خواهد بود. کسانی که بیش از ستاره بودن در رسانه ها روی برگه آنالیز فرهاد و شاگردانش یک فوتبالیست کارآمد و مطابق با سلیقه و دیدگاه فنی سرمربی جدید و جوان استقلال هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4060

به "لیست فرهاد مجیدی برای فصل بعد استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست فرهاد مجیدی برای فصل بعد استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید