فیلم ، سرکوب شدیدمعترضان ضد قرنطینه در آیندهوون هلند

به گزارش انوار بلاگ، منابع خبری از برخورد شدید نیروهای امنیتی با معترضان به قرنطینه در شهر آیندهوون در هلند و تخریب اماکن و غارت اموال خبر دادند.

فیلم ، سرکوب شدیدمعترضان ضد قرنطینه در آیندهوون هلند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه ها شامگاه یکشنبه به وقت تهران از برخورد شدید پلیس شهر آیندهوون در هلند با مخالفان قرنطینه در ایام کرونا خبر دادند.

منابع خبری از برخورد معترضان به قرنطینه در شهر آیندهوون در هلند با نیروهای امنیتی خبر داده و گزارش کردند که اوضاع از کنترل پلیس خارج شده است.

بعضی منابع خبری دیگر هم از شهر آیندوهوون گزارش کردند که برخورد شدیدی بین نیروهای امنیتی و معترضان انجام شده ،بعضی خودروها سوزانده شده، پنجرهای مغازه ها و فروشگاه ها شکسته شده و مردم در حال غارت این مکان ها هستند. پلیس هم سعی دارد با ماشین های آبپاش جمعیت خشمگین را متفرق کند.

شبکه خبری دویچه وله هم گزارش داد که جوانان معترض یک مرکز آزمایش بیماری کرونا را در یکی دیگر از شهرهای هلند آتش زدند. این تظاهرات از روز شنبه به طور سراسری در هلند آغاز و یکشنبه به خشونت کشیده شد. پلیس هم اعلام نموده از شنبه تا یکشنبه بعد از ظهر به وقت محلی تا به امروز 25 نفر را بازداشت نموده است. این در حالی است که منع آمد و شد در هلند هر شب از ساعت 9:30 دقیقه تا 4:30 دقیقه بامداد روز بعد ادامه دارد.

با وجود کاهش تلفات کرونا در هلند، مجلس این کشور برای کنترل اوضاع دستور به اجرای اقدام های محدود کننده داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10435

به "فیلم ، سرکوب شدیدمعترضان ضد قرنطینه در آیندهوون هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، سرکوب شدیدمعترضان ضد قرنطینه در آیندهوون هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید