فروش Black Myth: Wukong از 18 میلیون نسخه گذشت؛ ساخت بسته الحاقی تایید شد

به گزارش انوار بلاگ، بازی Black Myth: Wukong به یک موفقیت بزرگ مالی دست یافته است و توانسته تنها در عرض دو هفته پس از عرضه فروش 18 میلیون نسخه ای را تجربه کند.

فروش Black Myth: Wukong از 18 میلیون نسخه گذشت؛ ساخت بسته الحاقی تایید شد

طبق گزارشات، این بازی عایدی هنگفتی بین 700 تا 800 میلیون دلار کسب نموده است و به نظر می رسد که این اثر اکشن نقش آفرینی همچنان به عملکرد فوق العاده خود ادامه می دهد. این بازی که به وسیله استودیوی گیم ساینس (Game Science) ساخته شده است، نوترین اثر مهم دنیای بازی است که از زمان انتشار چندین رکورد را شکسته است که البته چندان هم غیرقابل پیش بینی نبود.

ووکونگ یکی از مورد انتظارترین بازی های سال های اخیر بود و خاتمه در 20 آگوست با استقبالی باورنکردنی به هواداران عرضه شد. با حداکثر استفاده از این موقعیت، این بازی به سرعت به تعداد زیادی از بازیکنان همزمان رسید و از این نظر در استیم رکوردشکنی کرد. این بازی علاوه بر دستاورد های دیگر، بیش از 10 میلیون نسخه در طی سه روز پس از انتشار فروخت. حال منابع مختلف، آمار فروش نوی را برای این بازی منتشر نموده اند که بینشی نو از عایدی هنگفت آن به افراد می دهد.

همانطور که در گزارش بلومبرگ (Bloomberg) آمده است، این بازی پس از فروش بیش از 18 میلیون نسخه در تنها دو هفته از زمان عرضه تا به امروز 700 میلیون دلار بدست آورده است. این در حال حاضر 10 برابر بودجه 70 میلیون دلاری است که برای توسعه بازی در یک دوره شش ساله اجرا شده است. دنیل احمد (Daniel Ahmad)، تحلیلگری که منبع اصلی اطلاعات در خصوص این تخمین های عایدیی است، در ادامه اعلام نموده که ارقام گفته شده مربوط به فروش بازی تا 10 آگوست هستند و این بازی از آن موقع تا به حال بدون شک حتی عایدی بیشتری کسب نموده است. او در توییتی که در تاریخ 5 سپتامبر به اشتراک گذاشته گفت که عایدی بازی به حدود 800 میلیون دلار رسیده است.

این بازی که با بودجه ای سنگین ساخته شده است، طبیعتا در پی سود فروش بالایی نیز است. این را دنیل وو (Daniel Wu) از هیرو گیمز (Hero Games) یعنی بزرگترین سرمایه گذار استودیوی گیم ساینس می گوید. وو پیش بینی نموده بود که این بازی که مبتنی بر اساطیر چین است در طول عمر خود 30 میلیون نسخه به فروش برساند که به علت توسعه بازی در آینده افزایش نیز می یابد. این تا حد زیادی شایعات اخیر را تأیید می نماید که طبق آن ها ظاهرا توسعه دهندگان این بازی در حال برنامه ریزی برای انتشار محتوایی نو در قالب بسته های الحاقی هستند.

بنابراین بازیکنان روی رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 که در حال حاضر در این دنیای مجذوب نماینده غوطه ور هستند، اکنون می توانند توجه خود را به سمت بسته های الحاقی نیز معطوف نمایند و از طرف دیگر، دارندگان کنسول ایکس باکس باید هنوز منتظر عرضه این بازی روی کنسول خود باشند. با توجه به اینکه سازنده این کنسول یعنی مایکروسافت دلایل متفاوت خود را برای تاخیر بیان می نمایند، صحبت هایی در خصوص یک قرارداد انحصاری مخفی با سونی وجود دارد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1403 بروزرسانی: 19 شهریور 1403 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 20252

به "فروش Black Myth: Wukong از 18 میلیون نسخه گذشت؛ ساخت بسته الحاقی تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش Black Myth: Wukong از 18 میلیون نسخه گذشت؛ ساخت بسته الحاقی تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید