فروش بیش از 100 میلیون کنسول PS4

به گزارش انوار بلاگ، شرکت سونی پیروز شده است بیش از 100 میلیون کنسول بازی PS4 را از زمان آغاز عرضه به فروش برساند.

فروش بیش از 100 میلیون کنسول PS4

به گزارش خبرنگار ، سونی به تازگی آماری شگفت انگیز از میزان فروش کنسول بازی بسیار محبوب پلی استیشن 4 را منتشر نموده است. این شرکت پیروز شده است از زمان عرضه اولیه Play Station 4 تا کنون بیش از 100 میلیون دستگاه از آن را در سراسر دنیا به فروش برساند. این آمار در حالی منتشر شده است که آنالیز ها حاکی از فروش بیش از 3.2 میلیون کنسول Play Station 4 تنها تا اواسط تیر ماه امسال است.

قابلیت تنظیم دستی HDR به کنسول PS4 اضافه شد

کنسول بازی پلی استیشن 4 تا کنون پرفروش ترین کنسول بازی در دنیا بوده است. این میزان از پیروزیت برای سونی از زمان اولین عرضه Play Station 4 آغاز شد و این دستگاه با سرعت بسیار خوبی در میان کاربران محبوبیت پیدا کرد. سونی در عرض 5 سال و 7 ماه پیروز به فروش 50 میلیون از این دستگاه شد و روند صعودی فروش با سرعت مناسبی ادامه پیدا کرد.

فروش بی نظیر پلی استیشن 4 در آستانه عرضه نسل جدید کنسول بازی سونی

اما شاید آنچه در ماه های اخیر میزان ارتباط کاربران با شرکت سونی و سوددهی این شرکت را به طرز قابل توجهی بالا برده است، خرید و دانلود نرم افزار های گوناگون و بازی های متنوع Play Station 4 است. کنسول پلی استیشن 4 در سال 2013 میلادی معرفی گردید و مطمئنا کیفیت بسیار بالا و ارتباط مناسب آن با کاربران سبب شده است از آن سال تاکنون هنوز در صدر فروش کنسول های بازی در دنیا قرار داشته باشد.

با اینکه سونی هنوز درآمدزایی چشمگیری از پلی استیشن 4 دارد، ولی طبق برنامه پیشین این شرکت مدیران آن قصد دارند نسل جدید کنسول بازی سونی با نام Play Station 5 را تا پاییز امسال عرضه نمایند. این کنسول بازی از گرافیکی با کیفیت 8K پشتیبانی می نماید و خروجی صدای سه بعدی دارد.

مایکروسافت به عنوان رقیب دیرینه سونی در زمینه کنسول های بازی، میخواهد دستگاه مخصوص گیم جدید خود را با نام Xbox Project Scarlett تا تعطیلات سال نو 2020 به طرفدارانش عرضه کند. هرچند به طور دقیق معین نیست تا کنون چند عدد از کنسول بازی نسل گذشته مایکروسافت به فروش رسیده است، ولی کارشناسان میزان کل آن را 60 میلیون دستگاه تخمین زده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 94

به "فروش بیش از 100 میلیون کنسول PS4" امتیاز دهید

1 کاربر به "فروش بیش از 100 میلیون کنسول PS4" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بیش از 100 میلیون کنسول PS4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید