بازی مبارزه ای King of Fighters XIII روی پلی استیشن 4 و سوییچ عرضه می گردد؛ تیزر آن را ببینید

به گزارش انوار بلاگ، در رویداد EVO Japan 2023، کمپانی SNK از عرضه The King of Fighters 13 برای پلتفرم های مدرن نظیر پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خبر داده است.

بازی مبارزه ای King of Fighters XIII روی پلی استیشن 4 و سوییچ عرضه می گردد؛ تیزر آن را ببینید

بازی The King of Fighters XIII: Global Match یک نسخه نو و بهبود یافته از نسخه سیزدهم این سری است که با ویژگی های آنلاین نوی نظیر rollback netcode همراه شده است. این بازی در سال 2010 میلادی در ژاپن برای دستگاه های آرکید منتشر شد و تا سال 2012 پورت هایی از آن برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، اندروید، iOS و رایانه های شخصی منتشر شد.

این بازی پس از وقایع The King of Fighters XI جریان دارد و انتها داستان اش کریمسون (Ash Crimson) را روایت می نماید؛ داستانی که در The King of Fighters 2003 شروع شده بود. بازی در این میان ماجرای یک تورنمنت دیگر کینگ آو فایترز را دنبال می نماید که به طور مخفیانه به وسیله کسانی که میزبانی می گردد که عضو سازمانی هستند که در پشت وقایع دو بازی قبلی بوده اند.

بازی به طور قابل توجهی گیم پلی خود را نسبت به نسخه قبلی بهبود داده است و بعضی از حالت ها را حذف و حالت های نوی را اضافه می نماید. این اثر بعلاوه لیست شخصیت ها را توسعه داده و شخصیت های قابل بازی را مانند بازی های قبلی به تیم های سه نفره گروه بندی می نماید. گفتنیا است که پورت های بازی به طور کلی به علت داشتن محتوای بیشتر از نسخه اصلی مانند شخصیت های نو، مراحل و حالت های نو بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

در کنار معرفی این بازی مبارزه ای محبوب، کمپانی سازنده اعلام نموده که شخصیت گونیتز (Goenitz) با بسته الحاقی رایگان در تابستان سال جاری برای The King of Fighters XV در دسترس قرار می گیرد. گونیتز در کنار یک به روزرسانی رایگان برای بازی منتشر خواهد شد. علاوه بر این، SNK تایید نموده که دو شخصیت دیگر نیز در قالب بسته الحاقی به ترتیب برای پاییز و زمستان 2023 برنامه ریزی شده اند.

بازی The King of Fighters XIII: Global Match در تاریخی نامشخص برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. البته یک نسخه بتای آزمایشی برای بازی در نظر گرفته شده که در اوایل تابستان روی پلی استیشن 4 در دسترس قرار می گیرد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 18006

به "بازی مبارزه ای King of Fighters XIII روی پلی استیشن 4 و سوییچ عرضه می گردد؛ تیزر آن را ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی مبارزه ای King of Fighters XIII روی پلی استیشن 4 و سوییچ عرضه می گردد؛ تیزر آن را ببینید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مبارزه ای King of Fighters XIII روی پلی استیشن 4 و سوییچ عرضه می گردد؛ تیزر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید