فرهادیان: اردوهای ملی پوشان تکواندو و پاراتکواندو از 15 شهریور آغاز می گردد، احتمال تاخیر در آغاز اردوی بانوان وجود دارد

به گزارش انوار بلاگ، رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: با هماهنگی صورت گرفته تمرینات تیم های ملی تکواندوی مردان، بانوان و پاراتکواندو از 20 شهریور ماه شروع خواهد شد.

فرهادیان: اردوهای ملی پوشان تکواندو و پاراتکواندو از 15 شهریور آغاز می گردد، احتمال تاخیر در آغاز اردوی بانوان وجود دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اعلام مسئولان سازمان تیم های ملی تکواندو، اردوهای ملی پوشان در دو گروه مردان، زنان و پاراتکواندو از روز 15 شهریور ماه پس از وقفه ای 6 ماهه آغاز خواهد شد. در بخش آقایان؛ سجاد مردانی، میرهاشم حسینی، آرمین هادی پور و سروش احمدی چهار بازیکنی خواهند بود که از هفته آینده تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

آرش فرهادیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با تایید آغاز اردوهای تیم های ملی از 15 شهریور ماه گفت: از روز اول نیز پیگیر آغاز تمرینات با رعایت پروتکل های بهداشتی خاص بودیم و در نهایت با همکاری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون، پروتکلی تنظیم و به ستاد مبارزه با کرونا در ورزش بردیم و مجوز لازم را اخذ کردیم.

وی توضیح داد: البته به صورت کتبی منتظر صدور ابلاغ آغاز تمرینات هستیم که فکر می کنم در روزهای آینده این ابلاغیه ارسال گردد و ما رسما از ابتدای هفته آینده اردوها را آغاز خواهیم کرد. با وجود اینکه هنوز برنامه خاصی از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام نشده و تنها زمان آغاز بازی های المپیک تعیین است اما آغاز تمرینات می تواند تاثیرگذار باشد و بچه ها به لحاظ روحی و جسمی دچار تغییرات مثبت شوند.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو در مورد اینکه در بخش بانوان اردو با چند بازیکن آغاز خواهد شد، گفت: در بخش بانوان با نایب رئیس محترم بانوان فدراسیون و کادر فنی در ارتباط هستیم. در این بخش با توجه به اینکه هنوز برنامه مسابقات کسب سهمیه اعلام نشده، دست ما برای آغاز اردوها باز است. تاریخ پیشنهادی اوایل هفته آینده است اما محتمل است اردوی بانوان را با تاخیر و از اوایل مهر ماه آغاز کنیم.

فرهادیان توضیح داد: در بخش بانوان هنوز کادر فنی به جمع بندی در مورد بازیکنانی که به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد، نرسیده است. از طرفی با توجه به تعطیلی چند ماهه تمرینات باید آمادگی بازیکنان رصد گردد تا بهترین و آماده ترین نفرات به مسابقات کسب سهمیه اعزام شوند. در بخش بانوان با تعامل و فراغ بال بیشتری می توانیم کار را آغاز کنیم تا بهترین نفرات در اردوها حضور داشته باشند اما ممکن است در آغاز اردوها کادر فنی نفرات بیشتری را به تمرینات فرا بخواند تا آماده ترین ها برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه انتخاب شوند.

وی در انتها در مورد زمان انجام تست کرونا از ملی پوشان گفت: در آغاز اردو تست کرونا را انجام خواهیم داد و در این خصوص هماهنگی لازم با رئیس کمیته پزشکی فدراسیون صورت گرفته است. یکی از دلایلی که یک تاریخ واحد برای آغاز تمرینات مد نظر ما است، فراهم کردن شرایط برای انجام تست کرونا از بازیکنان و اعضای کادر فنی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5716

به "فرهادیان: اردوهای ملی پوشان تکواندو و پاراتکواندو از 15 شهریور آغاز می گردد، احتمال تاخیر در آغاز اردوی بانوان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادیان: اردوهای ملی پوشان تکواندو و پاراتکواندو از 15 شهریور آغاز می گردد، احتمال تاخیر در آغاز اردوی بانوان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید