عکس، غول خودروسازی مک لارن در پی ساخت مدل های استثنایی

به گزارش انوار بلاگ، همشهری آنلاین نوشت: دو نوع خودرو وجود دارد که مک لارن زحمت فراوری آنها را به خود نداده است: سدان و شاسی بلند. با این حال، با مدیریت تازه، این شرایط در شرف تغییر است.

عکس، غول خودروسازی مک لارن در پی ساخت مدل های استثنایی

مایکل لیترز، مدیرعامل نو مک لارن اتوموتیو در گزارشی به وسیله اتو اکسپرس بریتانیا تأیید می نماید که یک ابرخودرو برقی الکتریکی که می تواند با لوتوس اویجا که تقریباً 2000 اسب بخار قدرت دارد، رقابت کند، اولویت نیست زیرا این شرکت در کوشش برای فراوری خودروی برقی است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | نقشه عجیب و غریب ساخت کشتی نوح در ماه با 150 میلیارد دلار هزینه !

هوش عجیب این موجود بی مغز شگفت زده تان می نماید

لایترز مدعی است که این فناوری به مقدار کافی برای تحقق این امر پیشرفت نکرده است. در عوض، تمرکز بر یک نوع خودروی الکتریکی معمولی تر، خودرویی با سبک زندگی بیشتر و هدف کاربردی تر خواهد بود.

لایترز می گوید: با کلماتی مانند کاربردی یا سبک زندگی، بدیهی است که به نتایج خاصی خواهید رسید. من فکر می کنم معیار کلیدی برای مک لارن به طور بالقوه چیزی با توانایی اشتراک گذاری با سرنشینان بیشتر در خودرو است.

مدیر ارشد پیشین فناوری فراری، به علت فلسفه سبک وزن سخت گیرانه اش شناخته می گردد. این، همراه با DNA مک لارن، در خودروی الکتریکی عملی آینده قابل انتظار است. بعلاوه انتظار می رود که برچسب قیمت حداقل 200 هزار پوند باشد.

لایترز گفت: ما باید روی سودآوری تمرکز کنیم نه تعداد.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 16213

به "عکس، غول خودروسازی مک لارن در پی ساخت مدل های استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، غول خودروسازی مک لارن در پی ساخت مدل های استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید