عربشاهی: پرسپولیس می تواند با 4-3 گل استقلال را شکست دهد

به گزارش انوار بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر با سیستم 2-4-4 در دربی ظاهر گردد, می تواند به گل دست پیدا کند و حتی حریف را با سه چهار گل شکست دهد.

عربشاهی: پرسپولیس می تواند با 4-3 گل استقلال را شکست دهد

ضیاء عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره دیدار روز یکشنبه آینده استقلال و پرسپولیس در دربی نود پایتخت, گفت: دربی همواره دربی است اما حالا تماشاگران بیش از حد این بازی را حساس نموده اند. در زمان ما حساسیت این بازی اینقدر نبود و برای همین دو تیم بازی بهتری ارائه می دادند. در حال حاضر شرایط روحی پرسپولیس بهتر است, هرچند تیم مقابل صنعت نفت مخصوصاً در نیمه اول آنطور که باید خوب نبود اما همین که سه امتیاز را کسب کردیم شرایط روحی و روانی تیم بالا رفته است.

وی ادامه داد: با این وضعیت می توانیم استقلال را شکست دهیم, چون عمق دفاع استقلال مشکل دارد و پرسپولیس اگر با سیستم 2-4-4 در بازی ظاهر گردد می تواند به گل دست پیدا کنیم و حتی حریف را با سه چهار گل شکست دهد. رقم خوردن این نتیجه مستلزم این است که بازیکنان در بازی هوشیار باشند و وینگر ها در عمق بازی نمایند و دفاع های کناری جلو بیایند. مطمئن باشید در این صورت با حضور طرفداران پرشور پرسپولیس می توانیم نتیجه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس شخصیت برد در دربی را دارد, مخصوصاً که خط هافبک و دفاع این تیم از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و نیمکت بسیار قدرتمندی نیز در کنار زمین دارد. پرسپولیس خیلی تیم کاملی است, هرچند هنوز بازیکن برزیلی این تیم (جونیور) کاملاً آماده نیست و با تیم هماهنگ نشده اما مطمئن باشید ما بازیکنان بزرگی داریم که می توانند دروازه حریف را باز نمایند.

عربشاهی با اشاره به عدم گلزنی علی علیپور اعلام کرد: علیپور بازیکنی بزرگ و آقای گل لیگ شده است. او فرصت طلب است و مطمئن باشید در دربی گل می زند. فکر می کنم مهدی ترابی, فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی نیز می توانند در دربی گلزنی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 219

به "عربشاهی: پرسپولیس می تواند با 4-3 گل استقلال را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربشاهی: پرسپولیس می تواند با 4-3 گل استقلال را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید