طرح انتقال نفت گوره به جاسک تا اوایل 1400 تکمیل می گردد

به گزارش انوار بلاگ، رئیس جمهوری گفت: طرح های احیای دریاچه ارومیه و انتقال نفت از گوره به جاسک تا خاتمه سال جاری و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسند.

طرح انتقال نفت گوره به جاسک تا اوایل 1400 تکمیل می گردد

به گزارش شانا به نقل پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی امروز (پنجشنبه، 15 آبان ماه) در آیین بهره برداری از مرحله نخست طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و سه طرح مرتبط با آن این طرح را یکی از طرح های بسیار عظیم و عظیم دانست و گفت: البته پروژه های بسیار مهم و تاریخی تا سرانجام سال و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسند که می توان به طرح بی نظیر احیای دریاچه ارومیه و طرح عظیم انتقال نفت از گوره به جاسک اشاره نمود.

وی توضیح داد: این طرح های عظیم توسعه ای با وجود تحریم و فشار یک دولت تروریست در آمریکا و به کوری چشم آنها به بهره برداری می رسد و نشان می دهد این فشارها قادر نبوده مانع اجرای طرح عظیم توسعه ای در کشور گردد.

رئیس جمهوری با اشاره به جنگ مالی سه ساله آمریکا علیه ملت ایران، اظهار کرد: من نظیر فشاری که در این سه سال بر این دولت و مردم تحمیل شد در تاریخ ایران سراغ ندارم؛ همواره فشار و تحریم بوده اما جنگ مالی آن هم در شرایط کرونا و در شرایطی که مردم ما احتیاج به دارو و امکانات بهداشتی داشتند، نبود.

روحانی اضافه نمود: در این دوره آقایی در کاخ سفید بود که بی رحمانه حتی در دوران کرونا تحریم ها و جنگ را تشدید کرد. اینها به هیچ اصول انسانی، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین المللی پایبند نبودند اما در عین حال مطمئنم ملت ایران در نهایت پیروز خواهد بود.

وی تاکید نمود: نتیجه انتخابات آمریکا و اینکه چه کسی رئیس جمهور گردد مهم نیست و هر کسی که می خواهد باشد، چرا که دولت بعدی شان بی تردید در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد و راهی ندارند جز اینکه در برابر قانون، مقررات و فشار افکار عمومی و در برابر صبر و مقاومت این ملت عظیم، تسلیم گردد.

رئیس جمهوری گفت: افتتاح پروژه ها دلیلی روشن و واضح است که ملت ما در برابر این فشارها کمر خم نمی کند و بی تردید می توانیم در برابر دشمنان خود پیروز باشیم و آنها را وادار کنیم روزی باز بیایند و قانون، مقررات و پیمان را اجرا و پیاده نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6696

به "طرح انتقال نفت گوره به جاسک تا اوایل 1400 تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح انتقال نفت گوره به جاسک تا اوایل 1400 تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید