شکایت ترامپ در پنسیلوانیا ناکام ماند

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دادگاهی در پنسیلوانیا شکایت ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را که خواستار ابطال میلیون ها رای پستی در این ایالت کلیدی شده بود؛ رد کرد.

شکایت ترامپ در پنسیلوانیا ناکام ماند

قاضی متیو بران این شکایت را که طی آن کارزار ترامپ مدعی نقض مقررات انتخاباتی شده بود، بی ارزش خواند.

با این تصمیم، راه برای تصدیق پیروزی جو بایدن دموکرات در این ایالت کلیدی هموار می شود. بایدن با اختلاف حدود 80 هزار رای در این ایالت از رقیب خود جلو است.

به دنبال زیر سوال بردن صحت انتخابات 2020، این تازه ترین شکست ترامپ در مراجع قضایی است.

کارزار ترامپ از دادگاه فدرال خواسته بود حدود هفت میلیون مورد از آرای ایالت پنسیلوانیا را باطل کند حال آنکه قاضی متیو بران می گوید جمهوریخواهان برای پیش برد این ادعا باید استدلال های قانع کننده حقوقی و شواهدی محکم مبنی بر فساد انتخاباتی ارائه دهند.

ترامپ از پذیرش شکست انتخاباتی امتناع کرده و می گوید رقیب دموکرات با دزدی آرا و تقلب از او پیشی گرفته است حال آنکه تا به امروز شواهد محکمه پسندی ارائه نداده است.

به این ترتیب، آخرین تلاش کارزار ترامپ برای به تاخیر انداختن تصدیق نتایج در ایالت کلیدی پنسیلوانیا - که قرار است دوشنبه انجام شود - بی نتیجه ماند.

این در حالی است که رهبران جمهوریخواه ایالت میشیگان نیز به رغم دیداری که در کاخ سفید با ترامپ داشتند، از تصمیم خود برای عدم دخالت در فرایند مشخص نتیجه انتخاباتی سخن گفته و به طور ضمنی پیروزی بایدن را تائید می کنند.

ایالت کلیدی جورجیا نیز که زمانی از آن به عنوان دژ مستحکم جمهوریخواهان یاد می شد؛ بعد از بازشماری آرا، بایدن را پیروز انتخابات معرفی کرد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7095

به "شکایت ترامپ در پنسیلوانیا ناکام ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت ترامپ در پنسیلوانیا ناکام ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید