سیمئونه: دوران سختی را پشت سر می گذاریم

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید درباره شرایط این تیم توضیحاتی را گفت.

سیمئونه: دوران سختی را پشت سر می گذاریم

به گزارش خبرنگار ، دیگو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید درباره شکست این تیم برابر تیم قعر جدولی دپورتیوو آلاوز گفت: عملکردی که دپورتیوو آلاوز در دفاع داشت بسیار خوب بود.وقتی یک تیم متعهد به دفاع می شود، شکست دادن آن تیم سخت می شود. در نیمه دوم با حضور آنخل کوریا در ترکیب بهتر شدیم.

سیمئونه اضافه کرد: ما همیشه می گوییم که لحظات بدی در طول فصل وجود دارد. احتمالا اکنون ما یکی از آن لحظات سخت را پشت سر می گذاریم. به نام مربی ابتدا باید آنچه را که می خواهم به تیم منتقل کنم. من کاملا به تیم خودم اعتماد دارم. مسئولیت باخت بر عهده من است.

او درباره تغییر سبک تیمش در فصل نو گفت: تیم های دیگر مانند فصل گذشته با ما بازی نمی کنند و ما باید تغییر کنیم. دپورتیوو آلاوز، اسپانیول، پورتو منتظر سبک بازی فصل گذشته ما بودند.

سرمربی درباره بازی در ورزشگاه خانگی دپورتیوو آلاوز گفت: هر زمان که به اینجا می آییم می دانیم که کار بسیار سخت است. از نظر تاریخی همیشه بازی در ورزشگاه خانگی دپورتیوو آلاوز برای ما سخت بوده است. من همیشه فکر می کنم تیم هایی که می بازند بسیار خطرناک هستند، زیرا گاهی اوقات باید برنده شوند و امروز این اتفاق برای ما رخ داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11012

به "سیمئونه: دوران سختی را پشت سر می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: دوران سختی را پشت سر می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید