سفید کردن دندان با روش طبیعی

به گزارش انوار بلاگ، زندگی امروز / پلاک و جرم دندان و بعلاوه خونریزی لثه ها اتفاقی رایج است که به علت عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می آید. درمان آن اما جز صرف هزینه های گزاف پزشکی در خانه هم می تواند انجام گردد.

سفید کردن دندان با روش طبیعی

به گزارش زندگی امروز به نقل از فرادید،غذاهای مصرفی امروزه ما انسان ها در مقایسه با آنچه پیشتر مصرف می شد، تفاوت اساسی نموده است. برای نمونه، رژیم غذایی ما دیگر متکی بر غذاهای خام و سفت نیست، چرا که آن نوع غذاها نیازمند جویدن بیشتری بود. امروزه اما ما غذاهای نرمی را مصرف می کنیم که گوارش آن ها چندان زمان بر نیست. همین مسئله در دراز مدت موجب تشکیل پلاک دندان در دو رنگ زرد و قهوه ای خواهد شد.

همانطور که گفته شد، پلاک دندان به علت نوع غذاهای مصرفی به سادگی شکل می گیرد و البته به راحتی هم به وسیله پزشک برداشته می گردد، اما هزینه آن پایین نیست. به همین علت است که ما قصد داریم روشی طبیعی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در منزل از شر پلاک و جرم دندان خلاص شوید.

طرز تهیه

چند عدد پوست سخت گردو را برداشته و داخل آب بیندازید تا حدود 20 دقیقه جوش بخورد. پس از خنک شدن آب، آن را از صافی بگذرانید. آب به جای مانده همان محلول جادویی است.

دندان هایتان را به یاری آن آب سه مرتبه در روز مسواک بزنید. اگر این کار را دو هفته انجام دهید، به راحتی می توانید از شر جرم و پلاک دندان راحت شوید. علاوه بر آن، اگر با مشکل خونریزی لثه ها هم روبرو هستید، به یاری این روش می توانید مانع خونریزی لثه ها شوید، چرا که خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد.

به این نکته هم توجه داشتید حفظ سلامت دهان و دندان باید همیشه در اولویت باشد تا از این طریق بتوان مانع هزینه های گزاف دندانپزشکی شد.

از دیگر خواص پوست سخت گردو می توان به استفاده آن در صیقل فلزات نرم، فایبرگلاس، چوب و سنگ اشاره نمود. بعلاوه پلیسه گیرى در ریخته گرى و قالبگیری از دیگر کارنمودهای پوست سخت گردو است.

منبع: زندگی روز
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10599

به "سفید کردن دندان با روش طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفید کردن دندان با روش طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید