سری سوم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می شوند

به گزارش انوار بلاگ، سری سوم دانشجویان دانشگاه کردستان تحت حمایت مالی گرنت اتریشی ERNST MACH Grant به دانشگاه اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می شوند و علاقه مندان به استفاده از این گرنت فقط تا فردا، 14 بهمن ماه فرصت ثبت نام دارند.

سری سوم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه کردستان از جمله دانشگاه های کشور است که در قالب گرنت های علمی و پژوهشی اقدام به اعزام دانشجو به سایر کشور ها می کند.

هر ساله و در چند بخش این گرنت ها به دانشجویان دانشگاه کردستان اختصاص می یابد و اکنون نیز قرار است سری سوم دانشجویان این دانشگاه به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام شوند.

بیشتر بخوانید:

  • چهار دانشجوی کردستانی به دانشگاه ICD فرانسه اعزام می شوند

به همین دلیل، گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کردستان در نظر دارد سری سوم دانشجویان را به دانشگاه اف اچ یوانیوم اتریش اعزام کند.

این برنامه که تحت حمایت مالی گرنت اتریشی ERNST MACH Grant است، علاوه بر تامین هزینه های سفر رفت و برگشت، ماهیانه مبلغ 1050 یورو برای یک ترم تحصیلی به دانشجویانی که پیروز به دریافت گرنت می شوند، پرداخت خواهد شد.

دانشجویان علاقه مند به استفاده از این گرنت فقط تا فردا، 14 بهمن ماه فرصت دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مراحل ثبت نامی خود به وب سایت روابط بین الملل دانشگاه به نشانی https://international.uok.ac.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2346

به "سری سوم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری سوم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید