سروش، شجاع، طارمی و سردار ازدواج می نمایند

به گزارش انوار بلاگ، سال 99، سالی با کلی مراسم ازدواج برای ستاره هایی که در اوج شهرت قصد دارند زندگی مشترک خود را با هزار امید و آرزو شروع نمایند و به اهداف خود برسند.

سروش، شجاع، طارمی و سردار ازدواج می نمایند

امیر اسدی | برای تمام ورزشکاران و بخصوص فوتبالیست ها که مشهورترند و زیر ذره بین، ازدواج یکی از مواردی است که مورد توجه قرار می گیرد تا آنها به دور از حاشیه و بعد از تشکیل زندگی فوتبال خود را در بالاترین سطح دنبال نمایند. اغلب فوتبالیست هایی که پیروز شدند، زودتر از بقیه ازدواج کردند و خانواده تشکیل دادند. آن هایی هم که خیلی زود با توپ و فوتبال خداحافظی کردند، اغلب مجرد بودند و اثری از تعهد در زندگی شان دیده نمی شد.

فوتبالیست های این نسل باهوش تر از نسل های قبلی هستند. آنها که اغلب در اروپا حضور دارند و یا ستاره های لیگ داخلی هستند خوب می دانند که چه راهی را پیش بگیرند تا از حواشی دور بمانند. میان آنها البته یکی هم مثل طارمی بود که اسیر حواشی یک رابطه به قول خودش کوتاه شد و برای مدتی سوژه رسانه ها بود. همان طارمی که این روزها در پرتغال می درخشد، قصد ازدواج دارد و این موضوع را به اطلاع رسانده که شاید سال 99 سال شروع زندگی مشترک او باشد.

به جز طارمی، شجاع خلیل زاده نیز در روزهای پایانی سال 98 مراسم عقد خود را برگزار کرد و قرار است اوائل تابستان و در تعطیلی لیگ مراسم ازدواج خود را رسمی کند. شجاع که یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس و از جمله ستاره های لیگ برتر محسوب می گردد در حدود 30 سالگی تصمیم گرفت وارد زندگی مشترک و دونفره گردد.

شجاع اما خبر ازدواج سروش رفیعی را هم داد. این دو از دوستان صمیمی و قدیمی یکدیگر هستند که انگار قرارشان ازدواج در سال جدید است. موضوعی که می تواند این دو ستاره را به جمع بازیکنان متاهل فوتبال ایران اضافه کند.

چند ماه قبل سردار آزمون که یکی از مهم ترین بازیکنان فوتبال ایران است و بحث انتقالش به سری آ و باشگاه ناپولی هم شنیده می گردد، در مصاحبه ای مدعی شد احتمالا در سال 98 ازدواج خواهد نمود. او حتی به شوخی گفت احتمال ازدواجش 50 به 50 است، به طوری که سردار راضی است و فقط رضایت خانواده عروس باقی مانده. این اتفاق شاید در سال 99 رخ بدهد. سالی با کلی مراسم ازدواج برای ستاره هایی که در اوج شهرت قصد دارند زندگی مشترک خود را با هزار امید و آرزو شروع نمایند و به اهداف خود برسند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3628

به "سروش، شجاع، طارمی و سردار ازدواج می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش، شجاع، طارمی و سردار ازدواج می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید