سرمربی تیم ملی والیبال زنان: موافق مربی خارجی بودم

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی فعلی تیم ملی والیبال زنان در مورد جذب مربی خارجی برای تیم ملی گفت: به فدراسیون پیشنهاد دادم که در بخش بزرگسالان حتما از مربی خارجی استفاده شود و قرار شد اگر در طی جهت تمرینات یا بعد از آن مربی خارجی مناسبی پیدا شد، به کادر اضافه یا جایگزین شود.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان: موافق مربی خارجی بودم

به گزارش خبرنگاران، نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان به پایان رسید. این تیم با پیروزی در تمام دیدارهای خود و کسب 26 امتیاز صدرنشین شد.

فریبا صادقی در مورد عملکرد تیم خود در نیم فصل اول مسابقات به خبرنگاران گفت: مسابقات با توجه به رقابت بین سه، چهار تیم اول جدول رده بندی، قابل پیش بینی نبود. تلاش کردیم در دور رفت نتایج خوبی بگیریم. از طرفی یکی از بازیکن آسیب دیده هم داشتیم که اصلا نتوانستیم از او استفاده کنیم. در نتیجه می خواستیم نتایجی رقم بزنیم که در دور برگشت شرایط بهتری داشته باشیم. مقابل سایپا در خانه والیبال کار سختی داشتیم اما به همت بازیکنان و کمک خدا نتیجه خوبی رقم زدیم. به طور کلی از عملکرد تیم راضی هستیم.

او در مورد دور برگشت مسابقات گفت: شرایط ما نسبت به سال گذشته بهتر است و تیم کامل تری را بسته ایم. امتیازات خوبی در دور رفت گرفته ایم و بازیکن آسیب دیده مان هم در نیم فصل دوم به تیم اضافه می شود. بنابراین فکر می کنم شرایط بهتری را در ادامه خواهیم داشت.

صادقی در مورد حضور برخی از تیم ها با بازیکنان جوان در لیگ گفت: تیم هایی مثل مس رفسنجان، ریف اصفهان و جوانان زرتشتی یزد با بازیکنان جوان در لیگ شرکت کرده اند و نفراتی دارند که از نظر قامت و سن شرایط خوبی دارند و قابل توجه هستند. فکر می کنم اگر در برنامه ای بلند مدت مورد توجه قرار بگیرد، آینده والیبال را بهتر می کنند.

او در مورد پخش اینترنتی برخی از مسابقات که برای اولین بار در والیبال زنان رخ داد، گفت: جامعه ورزش مخصوصا مسئولان و اسپانسرها هیچ وقت نمی توانستند مسابقات زنان را از نزدیک ببینند و شناختی جزئی از سطح والیبال ما داشتند. پخش اینترنتی کمک کرد تا افرادی که نمی توانند به سالن بیایند، مسابقات را ببینند که هم برای برطرف کردن نقاط ضعف کمک کنند و هم از نظر جذب اسپانسر مفید است. فدراسیون در این زمینه کار بزرگی انجام داد.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان در مورد توافق اولیه فدراسیون با یک مربی ایتالیایی برای هدایت تیم ملی زنان گفت: از تابستان که در مورد تیم ملی با من صحبت شد و جزو کسانی بودم که برای نظرخواهی در مورد تیم ملی زنان به فدراسیون دعوت شده بودم، پیشنهاد دادم که در بخش بزرگسالان حتما از مربی خارجی استفاده شود اما از آنجایی که زمان کمی تا مسابقات به جای مانده بود، امکان شناسایی و جذب مربی خارجی وجود نداشت. با این حال من با این شرایط رفتم که اگر در طی جهت تمرینات یا بعد از آن مربی خارجی مناسبی پیدا شد، به کادر اضافه یا جایگزین شود. این بهترین تصمیم بود.

او در مورد احتمال همکاری خود با تیم ملی در صورت توافق با مربی ایتالیایی گفت: قرار بر ادامه همکاری بوده اما باید مربی خارجی بیاید، شرایط را ببیند و نظر بدهد. نمی شود قطعی گفت اما کادر ما در طول این مدت با فدراسیون ارتباط داشته است.

صادقی در مورد رزومه این گزینه ایتالیایی اظهار کرد: رزومه این مربی را خوانده و اطلاعاتی از فدراسیون گرفته ام. رزومه خوبی دارد. ما مربیان ایرانی هم باید به او کمک کنیم. مطمئنا سطحش از مربیا داخلی بالاتر است.

صادقی در پایان گفت: از فدراسیون والیبال بابت نظمی که امسال در برگزاری لیگ وجود دارد، تشکر می کنم. از باشگاه ذوب آهن هم تشکر می کنم چون حامی بسکمک خوبی در سال ها گذشته بوده و امسال هم خیلی حمایت مان کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 12094

به "سرمربی تیم ملی والیبال زنان: موافق مربی خارجی بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال زنان: موافق مربی خارجی بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید