سرمربی تیم تکواندو ایران: قول مدال نداده بودیم اما پیروز شدیم

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم تکواندو نوجوانان کشورمان در المپیک نانجینگ گفت پیش از سفر به چین قول کسب مدال نداده بود.

سرمربی تیم تکواندو ایران: قول مدال نداده بودیم اما پیروز شدیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، محمدرضا زوار سرمربی تیم تکواندو نوجوانان در بازی های المپیک 2014 نانجینگ چین پس از کسب مدال طلا توسط مهدی اسحاقی تکواندوکار وزن 48 - کیلوگرم گفت: ابتدا می خواهم از مسئولان که در کنار ما بودند، تشکر کنم. آقایان شاهرخ شهنازی و مهرزاد حمیدی که در سالن حضور پیدا کردند و این ها به ما روحیه داد.

زوار با اشاره به مبارزات اسحاقی گفت: بهترین های دنیا در این مسابقات حضور دارند که مهدی حضور این افراد توانست به مدال طلا برسد و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد. اسحاقی ابتدا تکواندوکار تایلند را که در مبارزات کسب سهمیه مغلوب او شده بود شکست داد و بعد نماینده فرانسه را که نفر سوم اروپاست، مغلوب کرد. تکواندوکار کشورمان در ملاقات پایانی با اینکه حریف قدش از او بلندتر بود را شکست داد و به مدال طلا رسید. ما مسابقات تکواندوکار چین تایپه را دیده و بررسی نموده بودیم و مهدی توانست با هوش بالا و تکنیک و تاکتیک مناسب او را شکست دهد و پرچم ایران را در حالی که 6 هزار نفر این مسابقات را رصد می کردند، بالا ببرد.

زوار در ادامه به یاری خود اشاره و اعلام کرد: آقای عبداللهی در این موفقیت سهم بسزایی دارد. او قرار بود در کنار ما باشد؛ اما چون تصمیم این بود که یک نفر به مسابقات بیاید و قرعه به نام من افتاد امروز او اینجا نیست. البته باید اشاره ای هم به آقای پولادگر کنم که به عنوان رئیس فدراسیون هرچه که در توان داشت برای ما انجام داد. ایشان با اینکه در حال برگزاری مسابقات ارتش های دنیا هستند، پیگیر شرایط ما بودند و این برای ما خیلی ارزش دارد.

زوار در پایان و در پاسخ به این پرسش که فکر می کردید اسحاقی قهرمان گردد گفت: ما قبل از اعزام به هیچ کس قول مدال ندادیم، چرا که در زمان برگزاری یک رقابت هر اتفاقی امکان دارد بیفتد اما خب تمام کوشش خود را کردیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1279

به "سرمربی تیم تکواندو ایران: قول مدال نداده بودیم اما پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم تکواندو ایران: قول مدال نداده بودیم اما پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید