رویترز: جوانان آمریکایی تمایلی به واکسیناسیون ندارند

به گزارش انوار بلاگ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا گزارش داده است، جوان های آمریکایی تمایل به واکسیناسیون ندارند.

رویترز: جوانان آمریکایی تمایلی به واکسیناسیون ندارند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا می گوید، عظیمسالان جوان تمایلی به دریافت واکسن کووید 19 ندارند.

تجزیه و تحلیل داده های موجود نشان می دهد، جوانها کمتر از افراد مسن در پی واکسن کووید 19 هستند و اگر این فرایند ادامه یابد برنامه های واکسیناسیون را با اختلال روبرو می نماید.

سی دی سی تأکید کرد: برای افزایش مقدار واکسیناسیون در میان جوانان و به تبع آن کاهش بستری در بیمارستان و مرگ و میر در اثر کرونا به کار بیشتری احتیاج است تا آنها ضرورت دریافت واکسن را درک نمایند.

بر اساس گزارش هفتگی CDCs Morbibility and Mortality که روز دوشنبه پیرامون مقدار واکسن های تزریق شده منتشر شده، از 57 درصد عظیمسالان آمریکایی که حداقل یک دوز واکسن تا 22 مه (یک خرداد 1400) دریافت نموده اند، بیشترین مقدار پوشش در بین افراد 65 سال به بالا و کمترین مقدار در بین افراد 18 تا 29 ساله بوده است.

مشاهدات براساس داده های واکسیناسیون است که از 14 دسامبر 2020 (24 آذر 99) تا 22 مه 2021 (یک خرداد 1400) به آژانس گزارش شده است.

آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا به طور جداگانه گزارش داد، با استناد به داده های نظرسنجی که از ماه مارس (اسفند) تا مه 2021 (اول خرداد) انجام شد، احتمالاً جوان ترهای آمریکایی هم تمایل به واکسیناسیون ندارند.

بر اساس این گزارش، کمترین مقدار واکسیناسیون در میان افراد کم عایدی سیاهپوست غیر اسپانیایی تبار 18 تا 39 ساله با سطح تحصیلات پایین تر است که فاقد بیمه درمانی هستند و در خارج از شهرهای عظیم زندگی می نمایند.

این تحقیق نشان داد که تقریباً از هر چهار فرد بالغ در سنین 18 تا 39 سال، یک نفر گفته است که احتمالا یا قطعا تا مادامی که واکسن ها در دوره تحقیقاتی هستند، از دریافت واکسن خودداری می نماید.

واکسیناسیون آمریکایی ها از دسامبر سال گذشته شروع شد و کوشش های اولیه بر روی گروه های خاص پرخطر مانند کارکنان مراقبت های بهداشتی و افراد مسن بود؛ از 19 آوریل (30 فروردین) همه عظیمسالان 18 ساله و بالاتر آمریکایی هم در برنامه واکسیناسیون قرار گرفتند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10246

به "رویترز: جوانان آمریکایی تمایلی به واکسیناسیون ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: جوانان آمریکایی تمایلی به واکسیناسیون ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید