روز های سخت تیم حقوقی استقلال؛ یزدانی و مرادمند در لباس سربازی

به گزارش انوار بلاگ، انتشار تصویر برگه اعزام به خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، به چالشی جدی برای استقلال تبدیل شده است. در برگه اعزام به خدمت این دو بازیکن، تاریخ یکم اسفند ماه درج شده و آن ها از این تاریخ، دیگر نمی توانند برای استقلال به میدان بروند. سازمان لیگ و باشگاه استقلال، موضوع را تایید نموده اند. با این حال، استقلالی ها قصد دارند با تعویق خدمت این دو بازیکن، تا سرانجام فصل از آن ها استفاده نمایند. در غیر این صورت، با دردسری جدی روبرو خواهند شد. با توجه به سرانجام جابجایی لیگ برتر، یزدانی و مرادمند امکان بازی برای تیم های نظامی لیگ برتر را ندارند و بعید است نظام وظیفه، با تعویق خدمت این دو بازیکن مخالفت کند.

روز های سخت تیم حقوقی استقلال؛ یزدانی و مرادمند در لباس سربازی

سازمان لیگ: تعویق خدمت امکان پذیر است

مسئولان سازمان لیگ، اعلام نموده اند از یکم اسفند، یزدانی و مرادمند امکان همراهی استقلال را ندارند. مگر اینکه بتوانند خدمت شان را به تعویق بیندازند. فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته جابجایی سازمان لیگ می گوید احتمال زیادی برای تعویق خدمت این دو نفر وجود دارد و حتما لازم نیست آن ها برای گذراندن سربازی راهی لیگ یک شوند: به محض این که زمان اعزام خدمت در برگ سبز بازیکنان اعلام می گردد، آن بازیکنان چه در رشته فوتبال و چه در هر رشته ورزشی، از فعالیت در تیم غیرنظامی منع می شوند. تیم نظامی لیگ رجحان نمی تواند در فضای خارج از جابجایی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند یا هر بازیکن مشمول دیگری را جذب کند. اما لزوما این بازیکنان هم نباید به لیگ یک بروند. آن ها می توانند خدمت خود را به تعویق بیندازند یا زمان دیگری به تیم های نظامی لیگ برتر بروند، اما اکنون قادر نیستند که به تیم نظامی لیگ رجحان منتقل شوند.

واکنش استقلال: نگران نباشید!

استقلالی ها واکنشی سریع، به ماجرای خدمت دو مدافع تیم شان داشته اند. به خصوص که برگه اعزام به خدمت این دو نفر، سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد نموده است. استقلال در اطلاعیه کوتاهی، از هوادارانش خواست نگران این موضوع نباشند: موضوع شرایط معافیت بازیکنان استقلال از جمله حاشیه هایی است که با صدرنشینی این تیم به سوژه ای برای گروه های تخریب گر تبدیل شده. لازم به شرح است که باشگاه با جدیت این موضوع را پیگیری نموده و با اقدام های قانونی مجالی را برای حاشیه سازان باقی نخواهد گذاشت. فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال هم گفته این باشگاه، خیلی سریع موضوع را حل و فصل خواهد نمود: از چند ماه پیش بررسى موضوع از نظر ظرفیت هاى قانونى شروع شده اقدامات لازم را انجام داده این و بر اساس همین ظرفیت ها در انتظار حصول نتیجه مطلوب هستیم. ما هم اقدامات لازم را بر همین اساس دنبال مى کنیم و تحت تاثیر جو سازى ها قرار نمى گیریم.

خطر کمبود مدافع

با توجه به شرحات محمودزاده و سمیعی، استقلالی ها احتمالا با تعویق خدمت یزدانی و مرادمند، امکان استفاده از آن ها تا سرانجام فصل را خواهند داشت. در صورتی که استقلال نتواند از نظام وظیفه چنین مجوزی بگیرد، با چالشی بزرگ روبرو می گردد. استقلالی ها در جابجایی عارف آقاسی، یکی از مدافعان میانی شان را به فولاد واگذار کردند و به جای او بازیکن جدیدی در این پست به خدمت نگرفتند. در حال حاضر بجز یزدانی و مرادمند، استقلال فقط 2 مدافع میانی دیگر در اختیار دارد. محمد دانشگر و روزبه چشمی، تنها مدافعان مجیدی هستند. عارف غلامی هم هنوز از مصدومیت برنگشته و نمی تواند برای این تیم بازی کند. با توجه به سیستم سه دفاعه استقلال، مجیدی باید امیدوار باشد هر چه زودتر، مشکل دو مدافع تیمش را حل گردد و حتی یک بازی، مجبور نباشد در غیاب هر دوی آن ها ترکیب تیمش را بچیند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 13715

به "روز های سخت تیم حقوقی استقلال؛ یزدانی و مرادمند در لباس سربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز های سخت تیم حقوقی استقلال؛ یزدانی و مرادمند در لباس سربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید