رضایی: مشکل مصدومیتم را یک پزشک ایرانی برطرف کرد، چرا نباید به کلوب بروژ برگردم؟!

به گزارش انوار بلاگ، کاوه رضایی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال شارلوا اعلام نمود مصدومیتش در کلوب بروژ را سرانجام یک پزشک ایرانی برطرف کرده است.

رضایی: مشکل مصدومیتم را یک پزشک ایرانی برطرف کرد، چرا نباید به کلوب بروژ برگردم؟!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه Het Nieuwsblad بلژیک، کاوه رضایی دلیل دوران ناموفقش در کلوب بروژ را به خوبی می داند. او که لذت فوتبال را در بهترین تیم بلژیک از دست داده بود، در شارلوا توانست دوباره آن را به دست آورد. رضایی در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک به صورت قرضی در اختیار شارلوا قرار گرفت.

مهاجم ایرانی درباره دوران ناموفقش در کلوب بروژ گفت: ترجیح می دهم درباره فصل گذشته صحبت نکنم. واقعاً یک درام بود. به شدت مصدوم بودم و باید به میدان باز می گشتم. می خواهم آن را رها کنم. برای رفتن به کلوب بروژ خودم تصمیم گرفتم و نمی دانستم آیا این بهترین راه است یا خیر.

رضایی ادامه داد: آیا اگر صد درصد آماده بودم بازی می کردم؟ در طول شش ماه دوره تمرینی باید قرص های ضددرد مصرف می کردم، زیرا هیچ کس نمی توانست این مشکل را برطرف کند. فکر می کنم خیلی بدشانس بودم. در نهایت به پزشکم در ایران مراجعه کردم که توانست مشکلم را برطرف کند.

مهاجم کنونی تیم فوتبال شارلوا درباره احتمال بازگشت به کلوب بروژ گفت: فکر می کنم کلمنت (سرمربی کلوب بروژ) انسان بسیار خوبی است. این را از افرادی که با او کار می کنند هم شنیدم. افسوس می خورم که شرایط بهتری در لیگ قهرمانان اروپا ندارند. با وجود مصدومیتم دوران خوبی در کلوب بروژ داشتم. کلوب بروژ باشگاه پرحرارتی است و چرا نباید به آنجا بازگردم؟!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1532

به "رضایی: مشکل مصدومیتم را یک پزشک ایرانی برطرف کرد، چرا نباید به کلوب بروژ برگردم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: مشکل مصدومیتم را یک پزشک ایرانی برطرف کرد، چرا نباید به کلوب بروژ برگردم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید