رئیس کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال آب پاکی را روی دست نساجی ریخت

به گزارش انوار بلاگ، جمشید نورشرق گفت: تا زمانی که باشگاه ها بدهی های خود را پرداخت نکنند، خبری از کارت بازی جدید برای آن ها نخواهد بود.

رئیس کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال آب پاکی را روی دست نساجی ریخت

به گزارش ، جمشید نورشرق، رئیس کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره اضافه شدن علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران به نساجی مازندران، با وجود ممانعت ثبت قرارداد بازیکن جدید با این تیم، اعلام کرد: نساجی مثل چندین تیم دیگر مسائلش باقی مانده است. بدهی های قطعی از سوی کمیته معین وضعیت فدراسیون دارند. فدراسیون با این تیم ها همکاری و مماشات داشت و تصمیمی هم با مسئولان فدراسیون از جمله دبیر کل گرفته شد. قرار بر این بود که در ازای صدور نیمی از کارت های بازی بازیکنانشان (6 از 12) مسائل اقتصادی و بدهی های خود را طی بازی زمانی 2 هفته ای حل نمایند.

نورشرق ادامه داد: باید رضایت طلب کاران جلب می شد. اما نساجی به جای 6 کارت، 9 کارت دریافت کرد. این موضوع را باید طرفداران نساجی بدانند. 3 کارت صادر نشد، اما آقایان در این باشگاه حرکتی برای تسویه این بدهی ها انجام ندادند. حالا بازیکن جدیدی هم به خدمت گرفتند. این برای ما سوال است که چرا وقتی بدهی ها رفع نشده، با قرارداد جدید مسئولیت اقتصادی خود را افزایش می دهیم؟

او گفت: در صلاحیت ما نیست که به باشگاه ها اعلام کنیم که بازیکن جدید جذب ننمایند، اما در باره بدهی ها باید بدانند تا زمانی که بدهی های خود را پرداخت ننمایند، خبری از کارت بازی جدید برای آن ها نخواهد بود. یکی از طرفداران نساجی چند روز پیش به من زنگ زد و به صورت دلسوزانه و محترمانه با من صحبت کرد. طرفداران باید وضعیت اقتصادی باشگاه هایشان را بدانند. در کمیته تعیتن وضعیت به دنبال شفاف سازی چنین مسائلی هستیم.

محمد قاضی، مهرداد کفشگری، جواد جلالی، و محمدحسن باباگلی چهار بازیکنی هستند که به دلیل بدهی های تیم شان، هنوز کارت بازی برای حضور در لیگ نوزدهم را دریافت نکردند و با این وجود، روز های گذشته این تیم شاقتصادی کشورمان اقدام به عقد قرار داد با علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 971

به "رئیس کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال آب پاکی را روی دست نساجی ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال آب پاکی را روی دست نساجی ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید