دیوار نگاری در خیابان کارگر

به گزارش انوار بلاگ، سازمان زیباسازی شهر تهران، متولی آرام سازی و زیباسازی شهر تهران است. بنا بر همین وظیفه این سازمان قصد دارد با مشارکت هنرمندان دیوارهای خیابان کارگر را ساماندهی کند. با توجه به عنوان خیابان قرار است هنرمندان طرح های دیوارنگار خود را با موضوع کار و کارگر ارائه دهند.

دیوار نگاری در خیابان کارگر

خبرنگاران- زینب زینال زاده: به گفته مدیران سازمان زیبا سازی شهر تهران، در خیابان کارگر بناهای تاریخی و امکانات فرهنگی و گردشگری زیادی وجود دارد که در سالهای اخیر توجه خاصی به آنها نشده است. بنابراین هنرمندان برای مشارکت در این کار باید به این موارد توجه داشته باشند و طرح هایی که ارائه می دهند، علاوه بر بازنمایی تاریخ معاصر، حفظ میراث گذشتگان، اهمیت موضوع کار و کارگر را نیز نشان دهد. ایده ها همچنین باید برای مخاطبان جذاب باشد و اجرای آن روی دیوارها زیبای شهر را افزایش دهد.

طرح های ارائه شده با استفاده از رنگ اکریلیک اجرا می شود و به همین دلیل هنرمندان باید ایده هایی که قابلیت اجرا با این رنگ را دارند، به سازمان ارائه دهند.

دیوارهای جانمایی شده برای طرح کار و کارگر عبارتند از :کارگر شمالی جنوب به شمال 50 متر بالاتر از میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی شمال به جنوب بعد از چهار راه لشگر، خیابان کارگر جنوبی شمال به جنوب 100 متر پائین تر از میدان انقلاب و خیابان کارگر جنوبی شمال به جنوب بعد از میدان پاستور جنب پمپ بنزین.

همچنین هنرمندان علاقه مند تا هشتم اردیبهشت فرصت دارند به [email protected]مراجعه و ثبت نام و تصاویر خود را ارسال کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4162

به "دیوار نگاری در خیابان کارگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوار نگاری در خیابان کارگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید