دکوراسیون داخلی متفاوت یک رستوران در اوکراین

به گزارش انوار بلاگ، در رستوران علاوه بر کیفیت غذا و منو، طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای دارد زیرا اولین چیزی است که مشتری با آن رو به رو می گردد. در خانه برگر Shade Burger که به تازگی در شهر پولتاوا در اوکراین افتتاح شده اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می نماید، سقفی با دیزاین متفاوت است.

دکوراسیون داخلی این رستوران که توسط YOD studio اجرا شده است حال و هوایی صنعتی دارد، دیوار ها و کف بتونی بوده و فلز، متریال غالب دیگر در این فضا است؛ اما میز ها و سقفی که صدها قطعه نازک چوبی از آن آویزان شده است از سرمای محیط کم نموده و یک تجربه بصری منحصر به فرد برای مشتریان به وجود می آورد. قطعات چوبی استفاده شده از طیف های رنگی مختلف هستند تا از یکنواختی فضا کاسته گردد.

دکوراسیون داخلی متفاوت یک رستوران در اوکراین

جهت دریافت خدمات طراحی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

چراغ های سقفی نیز در میان لایه های چوب پنهان شده اند تا نور غیر مستقیم و طبیعی در سر تا سر رستوران تابیده گردد، درست مانند نور خورشید که از میان شاخه های درختان به زمین می تابد.

چوب، فلز و بتون؛ ترکیب سه متریال اصلی و در دسترس و خلق محیطی متفاوت

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2089

به "دکوراسیون داخلی متفاوت یک رستوران در اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی متفاوت یک رستوران در اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید