پارکت و کاغذ دیواری و تناسب میان آنها: دکورآفیس

به گزارش انوار بلاگ، شرکت دکورآفیس با توجه به اینکه بصورت تخصصی در زمینه فروش پارکت و کاغذ دیواری فعالیت میکند بهترین مشاور برای شما برای خرید بهترین و ایده آل ترین پارکت و کاغذ دیواری می باشد.

پارکت و کاغذ دیواری و تناسب میان آنها: دکورآفیس

کارشناسان این مجموعه آمادگی دارند تا مشاوره کاملی را در جهت انتخاب و خرید بهتر به مشتریان گرامی از سراسر کشور ارائه دهند.

کفپوش ها و همچنین دیوارپوش ها نقش بسیار مهمی را در زیبایی دکوراسیون داخلی دارند و به این دلیل نیز بسیاری از مردم برای خرید آنها حساسیت زیادی به خرج می دهند.

در گذشته چندان به این موضوع اهمیت داده نمی شد اما به مرور و با پیشرفت صنعت ساختمان سازی این مسئله یعنی زیبایی کفپوش ها و دیوارپوش ها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرد.

افرادی که بر روی زیبایی دکوراسیون خود اهمیت زیادی میدهند همیشه پارکت را بعنوان کفپوش و کاغذ دیواری را بعنوان دیوار پوش انتخاب میکنند که اگر تناسب این دو بر قرار گردد زیبایی بی وصفی را ایجاد خواهد نمود. در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با پارکت و کاغذ دیواری و تناسب میان آنها نکاتی را به صورت مختصر در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید تناسب خوبی را میان این دو برقرار نمایید.

انتخاب رنگ مناسب از نکات مهم در خرید کاغذ دیواری و پارکت

از اولین نکاتی که برای خرید کاغذ دیواری و پارکت باید مد نظر قرار گرفته تا بتوان تناسب خوبی را میان آنها ایجاد نمود انتخاب رنگ مناسب می باشد. رنگ ها نقش بسیار مهمی در تناسب میان این دو ایجاد میکنند و اگر به زیبایی دکور اهمیت می دهید پس باید بر روی آن حساس باشید.

به طور کلی برای خرید پارکت و کاغذ دیواری میتوانید از میان رنگ های روشن و یا تیره ، مناسب ترین رنگ ها را انتخاب نمایید. رنگ های روشن از جمله رنگ بندی هایی هستند که هواداران بسیار زیادی دارند. پارکت های رنگ روشن با توجه به اینکه موجب روشن تر شدن فضای موجود میشوند محبوبیت زیادی دارند. یکی از ویژگی های این نوع پارکت ها به تناسب بسیار خوب ایجاد شده میان پارکت و انواع کاغذ دیواری مربوط میگردد. اما برای اینکه بتوانید پارکت رنگ روشن را با کاغذ دیواری بخوبی ست کنید بهتر است تا کاغذ دیواری های با رنگ گرم مانند سفید یا شیری را انتخاب نمایید. البته همانطور که گفته شد پارکت رنگ روشن را با کاغذ دیواری های رنگ روشن و تیره میتوانید ست کنید. پارکت های با رنگ کرم و یا شیری را میتوانید با کاغذ دیواری های با رنگ بژ، زرد، سبز، طلایی، قهوه ای و همچنین شیری بخوبی ست نمایید.

پارکت های تیره با کدام رنگ کاغذ دیواری ست کنیم؟

در ادامه مطلب پارکت و کاغذ دیواری و تناسب میان آنها باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که کاغذ دیواری و پارکت های رنگ تیره نیز هواداران خاص خود را دارند. برای خرید کاغذ دیواری و پارکت اگر از علاقمندان به رنگ های تیره هستید پس باید مواردی را در نظر داشته باشید. اولین و مهمترین موردی که به هیچ وجه نباید در خرید پارکت و کاغذ دیواری رنگ تیره فراموش کنید وجود نور کافی در محیط میباشد. وجود نور کافی در محیط از مهمترین عوامل در خرید کاغذ دیواری و پارکت برای محیط های کم نور محسوب میگردد و در صورتیکه نور کافی در محیط وجود ندارد پس باید قید کاغذ دیواری و پارکت های تیره را بزنید. بعضی از ساختمان ها متراژ کمی دارند و همچنین نور گیر خوبی نیز ندارند که استفاده از پارکت ها و کاغذ دیواری های تیره بیش از بیش بر تاریک شدن فضا خواهد اضافه کرد. اما در صورتی که در خرید پارکت و کاغذ دیواری تیره مصمم هستید و همچنین فضای مد نظر شما نور کافی را دریافت میکند پس آزاد هستید تا از میان رنگ رهای تیره یکی از بهترین و مناسب ترین رنگ ها را سفارش دهید. دکوراسیون های مدرن نیز یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از این دست پارکت ها و کاغذ دیواری ها هستند. پیشنهاد میکنیم تا از پارکت و کاغذ دیواری های تیره در بعضی مکان ها مانند فضای پشت تلویزیون و یا یک بخش از اتاق استفاده نمایید. برای خرید پارکت و کاغذ دیواری در رنگ بندی های متنوع شرکت دکور آفیس را انتخاب نمایید که مجموعه متنوعی از پارکت و کاغذ دیواری را بفروش میرساند.

با فروش پارکت و کاغذ دیواری در طرح های متنوع به راحتی تناسب را برقرار خواهید کرد

از دیگر مواردی که در رابطه با پارکت و کاغذ دیواری و تناسب میان آنها باید به آن بپردازیم انتخاب طرح مناسب میباشد. طرح ها بعد از رنگ ها بیشترین تاثیر را در سازگاری میان کاغذ دیواری و پارکت دارند. طرح های متنوعی از کاغذ دیواری و پارکت وجود دارند که البته باید به خوبی به تناسب آنها با یکدیگر توجه داشته باشید و هوشمندانه خرید خود را انجام دهید. فروش پارکت و کاغذ دیواری در مدل های ساده نسبت به دیگر طرح ها نسبتا بالاتر میباشد و دلیل آن نیز به همان سادگی طرح ها باز میگردد و بیشتر مردم به طرح های ساده تمایل زیادی از خود نشان میدهند. پارکت ها و همچنین کاغذ دیواری های ساده هیچ طرحی بر روی خود ندارند و یا طرح های بسیار ساده ای دارند که ست کردن آنها نیز بسیار اسان است و نیازی نیست تا در ست کردن آنها سخت گیری گردد. از رایج ترین پارکت ها که بسیار محبوب نیز هست و جزو پارکت های طرح دار محسوب میگردد پارکت طرح چوب رگه دار است. این دسته از پارکت ها با کاغذ دیواری های ساده بخوبی ست میشوند اما بهتر است آنها را با کاغذ دیواری های شلوغ به کار نبریم. فروش پارکت و کاغذ دیواری طرح دار و فانتزی نیز این روزها تا حد چشمگیری افزایش یافته است و حتی در مکان هایی همچون رستوران ها و کافی شاپ ها نیز به کار میفرایند. این نوع پارکت ها و کاغذ دیواری ها باید با یکدیگر به کار فرایند. یعنی اگر پارکت طرح دار و فانتزی را انتخاب میکنید پس باید کاغذ دیواری طرح دار و فانتزی را انتخاب نمایید. البته اگر تمایل ندارید تا فضای موجود را بیش از اندازه شلوغ کنید پس باید پارکت طرح دار و فانتزی آن هم با طرح های شلوغ را با کاغذ دیواری های ساده ست کنید. فروش کاغذ دیواری و پارکت در زیباترین طرح ها در مجموعه دکور آفیس انجام میگردد و میتوانید با دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه بهترین طرح را انتخاب و سفارش دهید.

تاثیر قیمت پارکت و کاغذ دیواری در انتخاب شما

در سرانجام مطلب پارکت و کاغذ دیواری و تناسب میان آنها بهتر است اشاره ای نیز به قیمت ها داشته باشیم که تاثیر گذاری بسیار زیادی بر روی ایجاد تناسب دارد. اینگونه میتوان گفت قیمت پارکت و کاغذ دیواری میتواند شما را در انتخاب طرح های مناسب آزاد گذاشته و یا محدودیت هایی را بوجود آورد. در صورتی که قیمت کاغذ دیواری و پارکت برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد در نتیجه میتوانید بهترین مدل و رنگ ها را انتخاب و خریداری کنید اما در صورتی که بودجه کافی را در اختیار نداشته باشید دست شما تا حدی بسته خواهد بود. اما پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید پارکت و کاغذ دیواری چندان به قیمت ها توجه نداشته باشید و بهترین مدل و رنگ و طرح را انتخاب نمایید زیرا زیبایی دکوارسیون شما در گرو زیبایی پارکت و همچنین کاغذ دیواری میباشد. انواع کاغذ دیواری و پارکت با بهترین قیمت را از دکور آفیس بخواهید و جهت ایجاد تناسب میان آنها از کارشناسان شرکت مشاوره ای را برای انتخاب بهتر دریافت نمایید.

برای خرید بهترین پارکت و کاغذ دیواری با قیمتی مناسب به سایت فروشگاه دکورآفیس مراجعه کنید:

https://decoroffice.net/

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8032

به "پارکت و کاغذ دیواری و تناسب میان آنها: دکورآفیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکت و کاغذ دیواری و تناسب میان آنها: دکورآفیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید