دسیسه هولناک دختر برای قتل پدر ثروتمند

به گزارش انوار بلاگ، چک برگشتی راز قتل هولناک مرد ثروتمند را که به دست دامادش و با همکاری دخترش به قتل رسیده بود، فاش کرد و متهمان بازداشت شدند.

دسیسه هولناک دختر برای قتل پدر ثروتمند

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش شرق، دو سال قبل شکایتی به دست مأموران پلیس رسید که در ظاهر موضوع آن چک برگشتی بود. شاکی به پلیس گفت: متهم متواری شده است و نمی داند کجاست. با دریافت حکم جلب مرد متواری مأموران پلیس او را در رستورانی در غرب تهران شناسایی و بازداشت کردند. این مرد گفت: چک مال او نبوده و صاحب چک زنی به نام زیبا است که مدتی قبل برای او چک کشیده است. وقتی مأموران به او گفتند چک را در قبال چه چیزی از زیبا دریافت کرده است، مرد جوان که سامان نام داشت، نتوانست پاسخ دهد و مدعی شد برای زیبا کار می کند.

وقتی مأموران تحقیقات بیشتری انجام دادند، متوجه شدند زیبا یک سال قبل پدرش را از دست داده و از آن زمان به بعد تعداد زیادی چک به نام سامان صادر کرده است. در حالی که سامان یک پیک موتوری ساده است. پلیس سامان را مورد بازپرسی های فنی قرار داد تا بگوید دقیقا چه اتفاقی افتاده است. در این مرحله بود که راز قتلی هولناک فاش شد.

سامان اعتراف کرد این چک ها حق السکوت است. او گفت: مدتی قبل دوستم سیاوش حال روحی به هم ریخته ای داشت. او مدام می گفت: عذاب وجدان دارد و حالش بد است تا اینکه برایم تعریف کرد با همدستی زیبا و حامد شوهر زیبا، پیرمردی را به قتل رسانده است. آن مرد پدر زیبا بود. دوستم گفت: زیبا و پدرش با هم مشکل داشتند و حامد به من گفت: اگر کمک کنم او را بکشیم، پول خوبی به من می دهد. من هم قبول کردم. وارد خانه آن مرد شدیم و به همراه حامد و زیبا او را کشتیم، اما من خیلی عذاب وجدان دارم.

سامان در ادامه اعترافاتش توضیح داد: وقتی دوستم این موضوع را تعریف کرد، من به ذهنم رسید می توانیم از این زوج که خیلی هم ثروتمند شده اند، اخاذی کنیم. با هم به سر قبر پیرمرد رفتیم و دوستم همه چیز را تعریف کرد و من هم فیلم برداری کردم بعد هم فیلم را برای زیبا و حامد فرستادیم و گفتیم اگر پولی که می خواهیم به ما ندهید همه چیز را به پلیس لو می دهیم. زیبا چند فقره چک چند میلیون تومانی به من داد. او در سه مرحله 150 سکه نیز به من داد و هر بار هم که پول می خواستم پرداخت می کرد. او برای دوستم سیاوش یک ماشین صفر خرید و مبلغی هم به او پول داد. زیبا و شوهرش هر بار که ما مسئله ای داشتیم حل می کردند و، چون من به واسطه پول هایی که گرفته بودم وضع مالی ام خیلی خوب شده بود، دوستان حسادت می کردند و پیگیر بودند من چطور پول دار شده ام. وقتی چک برگشت خورد آن ها حاضر نشدند صبر کنند تا من پول را بدهم و این طور شد که بازداشت شدم.

مأموران بعد از گفته های این متهم، زیبا، حامد و سیاوش را نیز بازداشت کردند. سیاوش به قتل اعتراف کرد و گفت: زیبا و شوهرش با پدر زیبا دچار اختلاف بودند. آن ها مرا به خانه پدر زیبا دعوت کردند و وقتی من به آنجا رفتم زیبا با خوراندن داروی بیهوشی پدرش را بی حال کرد و من و حامد هم دستمالی را از دو طرف دور گردنش بستیم تا خفه شود. بعد هم با توجه به اینکه مقتول بیماری قلبی داشت زیبا این طور عنوان نمود پدرش به دلیل ایست قلبی فوت شده است. او به اورژانس هم همین را گفت، اما نتیجه پزشکی قانونی چه بود، من متوجه نشدم. البته این را هم بگویم که من فقط به حامد کمک کردم حامد بود که دستمال را محکم جلوی دهان مقتول گرفت.

وقتی زیبا و شوهرش مورد بازپرسی قرار گرفتند زیبا ماجرای اختلاف با پدرش را این طور توضیح داد: یک سال قبل از فوت پدرم مادرم فوت شد و اموال و دارایی اش برای پدرم ماند. مادرم زن ثروتمندی بود البته پدرم هم مردی پول دار بود. بعد از فوت مادرم من به پدرم گفتم وضع مالی خوبی نداریم و از او کمک خواستم تا بخشی از دارایی مادرم را به من بدهد تا خانه ای در نزدیکی خانه خودش در شمال غرب تهران بخرم، اما پدرم قبول نکرد. او گفت: شما یک خانه مسکن مهر در پرند دارید بروید و همان جا زندگی کنید و به من ربطی ندارد که بخواهم به شما پول بدهم. درگیری و اختلاف من و پدرم به همین دلیل بود. او می خواست من سختی بکشم. من همه عمرم را در سختی بودم بدرفتاری هایش را هم هرگز فراموش نکردم تا اینکه با حامد تصمیم گرفتیم او را بکشیم. من و حامد به خانه پدرم رفتیم. او برای قلبش دارو زیاد استفاده می کرد. من داخل آب مقداری داروی خواب آور ریختم و دز داروهایش را هم زیاد کردم و آن را به پدرم دادم. بعد از آن بود که پدرم تقریبا بیهوش شد و حامد و سیاوش هم او را خفه کردند. از آنجایی که پدرم دچار مشکل قلبی بود و پرونده پزشکی داشت وقتی ما مدعی شدیم پدرم ایست قلبی کرده است، حرفمان را باور کردند.

متهم در ادامه گفت: وقتی سیاوش از ما پول خواست هرچه که مطالبه کرد به او دادیم. با اینکه از ما اخاذی می کرد، اما قبول کردیم پول را بدهیم و فکر نمی کردیم که او بخواهد این طور با ما رفتار کند.

حامد هم اتهام را قبول کرد، اما سیاوش مدعی شد عامل اصلی قتل حامد بوده است. درحالی که قرار بازداشت برای هردو متهم صادر شده بود سیاوش به قرار صادره اعتراض و درخواست قبول وثیقه را عنوان نمود که رسیدگی به این مسئله به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. تحقیقات درخصوص قتل همچنان ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4291

به "دسیسه هولناک دختر برای قتل پدر ثروتمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسیسه هولناک دختر برای قتل پدر ثروتمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید