خیابان عفیف آباد شیراز، خیابان باغ و کافه

به گزارش انوار بلاگ، نام باغ عفیف آباد شیراز به حدی معروف است که بسیاری از افرادی که به آن نرفته یا حتی به شیراز هم سفر نکرده اند، با آن آشنا هستند.

خیابان عفیف آباد شیراز، خیابان باغ و کافه

همه ما با شیراز و زیبایی های آن آشنا هستیم. اگر قرار باشد به شیراز سفر کنید دوست دارید بیشتر به کدام یک از جاذبه های آن سر بزنید؟ آیا تا به حال از باغ های سرسبز و طبیعت چشم نواز شیراز تماشا نموده اید؟ اگر دوست دارید درباره خیابان عفیف آباد شیراز اطلاعات بیشتری داشته باشید با خبرنگاران همراه باشید.

درباره خیابان عفیف آباد شیراز

خیابان عفیف آباد شیراز یکی از نقاطی است که برای سفر به شهر تاریخی شیراز باید درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید. زیبایی ها و جاذبه های شیراز به حدی زیاد هستند که برای بازدید از همه آن ها وقت کم می آورید.

بسیاری از مسافران برای خرید و تماشا مراکز خرید مختلف به این خیابان می فرایند. به علت مراجعه بسیاری از مسافران، رستوران ها و غذاخوری های متنوعی هم در این خیابان ایجاد شده اند تا مسافران به آسانی بتوانند بین گشت وگذارهای خود استراحتی نموده و غذایی میل نمایند.

خیابان عفیف آباد کجاست

محله های زیبای بسیاری در شیراز وجود دارد که یکی از آن ها محله عفیف آباد است. اگر هتل الیزه شیراز یا دیگر هتل های شهر را برای اقامت آنالیز می کنید حتما درباره محله های معروف نزدیک به آن ها نیز تحقیق کنید.

مترو و اتوبوس با موقعیت های خوبی به این محله دسترسی دارند و شما به راحتی می توانید از وسایل حمل ونقل عمومی برای رفت وآمد به آن بهره ببرید.

محله عفیف آباد از شرق به بلوار بهشتی، از غرب به خیابان ولیعصر، از جنوب به خیابان ستارخان و از شمال به خیابان آوینی محدود شده است.

مراکز تجاری محله عفیف آباد

همان طور که گفته شد عفیف آباد یکی از محله های مهم تجاری شهر است که مسافران زیادی به آن مراجعه می نمایند. اگر در رزرو هتل های شیراز یا دیگر اقامتگاه های شهر پیروز بوده اید برای خرید بد نیست سری به مراکز خرید و مجتمع های تجاری محله عفیف آباد بزنید. تعدادی از مراکز خرید معروف محله عبارت اند از:

  • مجتمع تجاری ستاره فارس
  • مجتمع تجاری سعدی
  • مجتمع سپهر
  • مجتمع تجاری و اداری حافظ

سخن آخر

یکی از محله های زیبا و پرطرفدار شیراز که افراد زیادی برای خرید یا اقامت به آن مراجعه می نمایند محله عفیف آباد است. در این مطلب سعی کردیم تا حد زیادی به معرفی ویژگی ها و موقعیت این محله بپردازیم. امیدواریم در سفر به شیراز سری به این خیابان بزنید و لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری در تعطیلی عید غدیر کجا برویم را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14733

به "خیابان عفیف آباد شیراز، خیابان باغ و کافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان عفیف آباد شیراز، خیابان باغ و کافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید