خطیر: با وکیل استراماچونی در دوحه مذاکره کردیم

به گزارش انوار بلاگ، معاون سابق باشگاه استقلال و عضو تیم مذاکره کننده با استراماچونی گفت: ما با وکیل استراماچونی در دوحه مذاکره نموده ایم و شخصی که در دبی حضور داشت، مدیر برنامه های او بود.

خطیر: با وکیل استراماچونی در دوحه مذاکره کردیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا علی خطیر با اظهار تعجب از مصاحبه استراماچونی اظهار کرد: طبق دعوتی که مدیر برنامه های آقای استراماچونی انجام داده بود، همراه با آقای خلیل زاده، رحمان رضایی و وکیل باشگاه به دوحه رفتیم و با ماتزیلی، وکیل آقای استراماچونی مذاکره کردیم.

وی اضافه نمود: کوشش ما، وکیل آقای استراماچونی و پاستورلا، مدیربرنامه های استراماچونی، حل مشکل بین باشگاه استقلال و سرمربی ایتالیایی این باشگاه بود که متأسفانه انجام نشد.

خطیر توضیح داد: من از زحمات آقای استراماچونی برای باشگاه استقلال تشکر می کنم و دوست داشتم برای بازگشت او به استقلال یاری کنم که متأسفانه نتیجه نداد. متأسفانه زور سوء تفاهم ها، از زور اراده ما برای ادامه همکاری بیشتر بود؛ البته هم ماتزیلی که در دوحه حضور داشت و هم پاستورلا که از دبی با ما در ارتباط بود، واقعاً کوشش کردند به نتیجه مثبت برسیم.

خطیر تأکید کرد: اگر طرفین نمی توانند با هم به همکاری ادامه بدهند، به احترام طرفداران استقلال، محبت آمیز به همکاری انتها بدهند.

  • استراماچونی؛ چه مذاکره ای؟ در قطر نماینده ندارم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2015

به "خطیر: با وکیل استراماچونی در دوحه مذاکره کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیر: با وکیل استراماچونی در دوحه مذاکره کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید