خبرنگاران 100 دانشجو معلم درالبرز فارغ التحصیل شدند

به گزارش انوار بلاگ، کرج - خبرنگاران - مدیرامور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان البرزگفت: 100 دانشجو معلم ازدانشگاه فرهنگیان این استان درسال 99 فارغ التحصیل شدند.

خبرنگاران 100 دانشجو معلم درالبرز فارغ التحصیل شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دکتر نصراله صالحی روز پنجشنبه به خبرنگارخبرنگاران اظهارداشت: دانشجو معلمان با مدرک کارشناسی دررشته های مختلف فارغ التحصیل شدند تا به خانواده آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 1400-1399 بپوندند ودرپایه ابتدایی با پست شغلیآموزگارمشغول به کارشوند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص درعمل برای رضای حق تعالی راز ماندگاری کار معلمی است که دانش آموزان را برای بهتر زیستن ومسوولیت پذیری تربیت می نمایند، اظهارداشت: معلمان همگام با تدریس رشته تخصصی خود معارف بلند اسلامی را به فراگیران آموزش دهند.

وی بیان داشت: معلمان برای ورود به شغل مقدس معلمی سوگندنامه ورود به عرصه تعلیم وتربیت قرائت می نمایند.

وی اعلام کرد: در سال تحصیلی جدید معلمان ازدو مقصد مهارت آموزان ماده 28 و همچنین به وسیله فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مدارس تزریق می گردد.

صالحی درادامه به موفقیت آمیزبودن آموزش دانشگاهی ازطریق فضای مجازی پرداخت و اضافه نمود: درپی تداوم بیماری ویروس کرونا، کلاس های دانشجو معلمان این استان درفضای مجازی برگزارشد.

وی توضیح داد: از زمان آغاز بیماری کرونا با درس افزارهای تهیه شده ادامه تحصیل دانشجویان به صورت مجازی و از راه دور انجام می گردد.

وی اضافه نمود: اساتید این دانشگاه دروس خود را در نرم افزار تعریف شده ضبط و به صورت مجازی دراختیار دانشجویان قراردادند وامتحانات سرانجام ترم نیزبا امنیت کامل درفضای مجازی طراحی و برگزارشد.

مدیرامور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان البرزعنوان کرد: راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی درفرآیند آموزش می بایست بیش از گذشته مورد توجه قرارگیرد.

استان البرز حدود 2 هزار دانشجو معلم دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5374

به "خبرنگاران 100 دانشجو معلم درالبرز فارغ التحصیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 دانشجو معلم درالبرز فارغ التحصیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید