خبرنگاران کبدی زنجان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده می گردد

به گزارش انوار بلاگ، زنجان - خبرنگاران - دبیر هیات کبدی استان زنجان، گفت: کبدی کاران جوان این استان خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور این رشته ورزشی آماده می نمایند.

خبرنگاران کبدی زنجان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده می گردد

غلامرضا بهرامی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: بر اساس بخشنامه فدراسیون این رشته ورزشی، این رقابت ها تیرماه و مردادماه سال جاری در صورت فروکش کردن تب شیوع ویروس کرونا در 2 بخش مردان و زنان جوان برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری این مسابقات منوط به مجوز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا کشور است و اگر شرایط فراهم گردد و از شرایط کرونایی قرمز خارج شویم در این صورت زنجان با تمام توان و آمادگی بالا و با 2 تیم کامل شرکت خواهد نمود.

بهرامی با بیان اینکه هر تیم با 12 بازیکن و سه مربی و سرپرست راهی این رقابت ها خواهد شد، توضیح داد: در زمان حاضر ورزشکاران این رشته ورزشی زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت انفرادی تمرین می نمایند تا به لحاظ آمادگی جسمانی از حریفان خود عقب نیفتند.

دبیر هیات کبدی استان زنجان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به خاطر ترس از ابتلا ورزشکاران، هنوز مجوزی برای انجام تمرینات گروهی داده نشده است و اگر شرایط حاکم به روال عادی بازگردد در این صورت هیات کبدی استان نیز نسبت به معین ورزشکاران منتخب به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور اقدام خواهد نمود.

بهرامی، اضافه نمود: این رشته ورزشی زنجان در حال حاضر در سطح شهرستان های خدابنده، ابهر، خرمدره و زنجان فعال می باشد و با کوشش های اجرا شده قرار است در شهرستان سلطانیه، ماهنشان و همچنین شهر هیدج از توابع شهرستان ابهر نیز راه اندازی گردد.

وی گفت: راه اندازی این رشته ورزشی، بسته به درخواست مسولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و استقبال علاقه مندان به این رشته ورزشی است و هیات نیز برای همکاری و اعزام مربی از آمادگی لازم برخوردار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9447

به "خبرنگاران کبدی زنجان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کبدی زنجان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید