خبرنگاران مردم زنجان هشدارهای آتش نشانی را جدی بگیرند

به گزارش انوار بلاگ، زنجان - خبرنگاران - مسؤول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: به منظور حفظ سلامتی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، ضروری است مردم موضوع در خانه بمانیم را جدی تر بگیرند.

خبرنگاران مردم زنجان هشدارهای آتش نشانی را جدی بگیرند

شهرام فرحبخشیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: برای آگاهی بخشی هرچه بهتر و بیشتر به شهفرایندان زنجانی، آتش نشانی زنجان طی سه روز اخیر نسبت به پخش هشدارهای صوتی (در خانه بمانیم) و اعلام خطرات ویروس کرونا در سطح شهر اقدام نموده که بازخوردی مثبت و خوب نیز داشته است.

وی گفت: آتش نشانان در نقاط پرتردد شهر زنجان با این هشدارهای صوتی از مردم می خواهند برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری منحوس از خانه های خود خارج نشوند.

فرحبخشیان توضیح داد: از زمان شیوع بیماری ویروس کرونا در زنجان، آتش نشانی نیز همانند دیگر دستگاه های امدادرسان، اقدامات متعددی را در حد وسع و توان در رابطه با عملیات ضدعفونی و برطرف آلودگی شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی زنجان در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر با استفاده از خودروها و تجهیزات در اختیار به صورت مدام و همگام با سایر ستگاه های ذیربط، فعالیت می نماید تا ریشه این بیماری خشک گردد.

فرحبخشیان اضافه نمود: عملیات ضدعفونی معابر شهر زنجان در نقاط پرتردد از جمله انصاریه، هنرستان، میدان ولیعصر و شهرک پونک، از سوی عوامل آتش نشانی زنجان اجرا شده است و این فرایند همچنان ادامه دارد.

وی توضیح داد: آتش نشانان نیز همانند کادر درمانی در خط مقدم مقابله با بیماری ویروس کرونا قرار دارند و به حتم ویروس کرونا را با ماندن مردم در خانه های خود، شکست خواهیم داد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان به 494 نفر رسیده و تا به امروز یک هزارو 431 بیمار مشکوک به کرونا در این استان شناسایی و از این تعداد 354 نفر بستری و 321 نفر نیز ترخیص شده اند. تعداد جان باختگان بیماران مثبت کرونایی این استان طی 24 ساعت گذشته 2 نفر اعلام شد که در مجموع این آمار به 41 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3551

به "خبرنگاران مردم زنجان هشدارهای آتش نشانی را جدی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم زنجان هشدارهای آتش نشانی را جدی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید