خبرنگاران عکاس آستارایی در مسابقه ملی آن سوی واقعه برگزیده شد

به گزارش انوار بلاگ، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: زینب کریمی هنرمند عکاس این شهرستان در بخش تک عکس مسابقه عکس ملی آن سوی واقعه رتبه دوم را کسب کرد.

خبرنگاران عکاس آستارایی در مسابقه ملی آن سوی واقعه برگزیده شد

شاپور تشرینی روز شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: مسابقه ملی آن سوی واقعه در بخش های تک عکس با دوربین حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه در روزهای گذشته برگزار گردید و حدود 350 اثر به دبیرخانه آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال شده بود.

وی اضافه نمود: نفرات برتر، روز گذشته اعلام شدند و عکس عکاس آستارایی مربوط به آئین عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی بود و او پیش از این در جشنواره عکاسی مستان مستور رتبه برتر را کسب نموده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا اعلام کرد: کریمی متولد سال 1371 است و از سال 93 در عکاسی فعالیت می نماید و تا به امروز در نمایشگاه های گروهی شهرستان های تهران، کرج، آستارا و تالش شرکت نموده است.

او گفت: در دهه فجر سال جاری با همکاری انجمن هنرهای تجسمی در گالری معراج اداره فراهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه نقاشی و عکاسی دایر خواهد شد و بخشی از نمایشگاه به صنایع دستی آستارا اختصاص خواهد یافت.

شیوع بیماری کرونا که بیش از 200 کشور دنیا را درگیر خود نموده، باعث تعطیلی اجتماعات مردمی و لغو رویدادهای هنری و ورزشی در بسیاری از کشورها شده و اغلب برنامه ها در فضای مجازی برگزار می گردد.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7977

به "خبرنگاران عکاس آستارایی در مسابقه ملی آن سوی واقعه برگزیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عکاس آستارایی در مسابقه ملی آن سوی واقعه برگزیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید