خبرنگاران روزهای کرونایی و ابتکار معلم سیرجانی در آموزش از راه دور

به گزارش انوار بلاگ، کرمان - خبرنگاران - امین پورفخرآبادی دبیر درس ریاضی متوسطه اول مدارس سیرجان در این روزهای کرونایی با هزینه شخصی اقدام به تهیه و ضبط مطالب درسی بطور روزانه و هفتگی کرده و آن را در قالب سی دی و یا فلش درب منازل تحویل تک تک دانش آموزانش می دهد.

خبرنگاران روزهای کرونایی و ابتکار معلم سیرجانی در آموزش از راه دور

این دبیر باذوق سیرجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: گرچه مدارس تعطیل است اما آموزش و یادگیری تعطیل نیست و ضروری است با ابتکار و خلاقیت و روش های مختلف برای دانشآموزان کار کرد تا از تحصیل عقب نمانند و در یادگیری آنان خلل وارد نگردد.

پور فخرآبادی که برای تدریس ریاضی شیوه های جدیدی هم دارد اضافه کرد : من متوجه شدم خیلی از دانش آموزان امکانات آموزش به وسیله فضای مجازی را برایشان فراهم نیست لذا تصمیم به ضبط تدریس و تحویل به دانش آموز گرفتم که نتیجه خوبی هم داده و امروز دانش آموزانم همانندکلاس حضوری دروس را خوب یاد گرفتند.

این معلم خوش ذوق سیرجانی گفت: گرچه آموزش فضای مجازی به زیرساخت هایی احتیاج دارد اما در شرایط فعلی معلمان با ساده ترین امکانات می توانند از هر طریقی که شده اجازه ندهند جریان آموزش دچار وقفه گردد و از علم و دانش عقب نمانند گرچه این روش ها می تواند معلم را پویا و فعال نگه دارد و از همه مهمتر بطور حضوری درب خانه دانش آموزانم را می بینم.

وی گفت : می توانم با رسانه ملی یا فضاهای مجازی قانونی هم جهت استفاده دانش آموزان از روشهای جدید تدریس به صورت افتخاری همکاری کنم .

سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4008

به "خبرنگاران روزهای کرونایی و ابتکار معلم سیرجانی در آموزش از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزهای کرونایی و ابتکار معلم سیرجانی در آموزش از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید