حماسه آرش کمانگیر خرداد 99 آماده نمایش می شود

به گزارش انوار بلاگ، غلامرضا آزادی کارگردان سینمای کشورمان، از آخرین شرایط تولید فیلمش و ویژگی های آن گفت.

حماسه آرش کمانگیر خرداد 99 آماده نمایش می شود

غلامرضا آزادی کارگردان سینما، درباره آخرین شرایط تولید رئال انیمیشن حماسه آرش کمانگیر در گفت وگو با خبرنگار ،گفت: بخش رئال این فیلم آماده نمایش شده بود و تولید بخش انیمیشن آن همچنان ادامه دارد. فکر می کنم با این فرایند خرداد سال 1399 نسخه نهایی آن آماده اکران شود.

این کارگردان در خصوص خصوصیات فیلمش بیان نمود: حماسه آرش کمانگیر فیلم مورد علاقه من است؛ چون از یک طرف نوعی سرگرمی و تفنن در آن دیده می شود که مانند فیلم های این روز ها نیست.

او اضافه کرد: از سویی دیگر برای اولین مرتبه به آرش کمانگیر پرداخته ایم و چهره اسطوره ایرانی را به درستی آشکار می کنیم. به گونه ای که در دنیای مدرن و به روز ارتباط خوبی با مخاطب برقرار خواهد کرد و این اصل سینماست. تمام فیلم های من به گونه ای با افسانه ها و اسطوره های ایرانی مرتبط بوده و این فیلم نیز اینگونه خواهد بود.

قصه حماسه آرش کمانگیر به صورت انیمیشن سه بعدی از زبان یک معلم به تصویر کشیده می شود. با این تفاوت که تمام بک گراند ها زنده و واقعی هستند. می توان گفت این فیلم، پروژه ای است که تا به حال در سینمای ایران به این شکل ساخته نشده است و نوآوری به همراه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1613

به "حماسه آرش کمانگیر خرداد 99 آماده نمایش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حماسه آرش کمانگیر خرداد 99 آماده نمایش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید