جلال حسینی: با دست های خالی نتیجه گرفتیم، روزهای سخت مان ادامه دارد

به گزارش انوار بلاگ، سید جلال حسینی، مدافع پرسپولیس تاکید نمود که کار این تیم تمام نشده و همچنان روزهای سختی در پیش است.

جلال حسینی: با دست های خالی نتیجه گرفتیم، روزهای سخت مان ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران، سید جلال حسینی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هجدهم گفت: از همه طرفداران تشکر می کنم. سال سختی را پشت سر گذاشتند و همیشه کنار بازیکنان بودند. نیم فصل اول خیلی کوشش کردیم و پیروز هم بودیم. در لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسیدیم و متاسفانه گام آخر را کم آوردیم و در انتها فصل هم قهرمان شدیم و این کمترین کاری بود که می شد برای آنها بکنیم.

وی در خصوص هت تریک قهرمانی گفت: این موضوع بسیار لذت بخش بود و حق طرفداران مان بود. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. روزهای خیلی سختی پیش رو داریم و سال سختی هم پشت سر گذاشتیم. حرف های زیادی برای گفتن داریم اما در کنار طرفداران توانستیم با دست های خالی نتیجه بگیریم. قطعا در آینده، کاری به مراتب سخت تر از سال جاری خواهیم داشت.

مدافع پرسپولیس با اشاره به دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی توضیح داد: ما بازی های سختی در پیش داریم. دیدار با سپاهان بعد از بازی مقابل السد قطر خواهد بود و یکی از سنگین ترین بازی های ما که با السد است متاسفانه با فاصله زمانی کم در پیش است و بعد هم باید بلافاصله به دیدار سپاهان برویم. روزهای سخت مان ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم با همت بازیکنان تیم را در شرایط خوب نگه داریم و تا جایی که توان داریم، ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 50

به "جلال حسینی: با دست های خالی نتیجه گرفتیم، روزهای سخت مان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلال حسینی: با دست های خالی نتیجه گرفتیم، روزهای سخت مان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید