جدال صدرنشینان به سود کازرون پایان یافت، کارت قرمز برای اصفهان

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پنجمین روز از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز یکشنبه 23 آذرماه با برگزاری سه دیدار دیگر در گروه اول پیگیری می شود. در اولین مسابقه امروز دو تیم بالای جدول گروه اول نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند. در رقابت پایانی این دو تیم در این مرحله، تیم نیروی زمینی شهید شاملی بود توانست با حساب 31 بر 30 تیم ذوب آهن را شکست دهد.

جدال صدرنشینان به سود کازرون پایان یافت، کارت قرمز برای اصفهان

مهدی آزاد منجیری مربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: امروز بازی جذاب و خوبی بود و تماشاچیان از این بازی لذا بردند. در دقایقی پیش بودیم اما در لحظاتی بازی را به علت خستگی بازیکنان از دست دادیم اما در لحظات پایانی توانستیم بار دیگر بازی را در دست بگیریم.

آزاد منجیری افزود: در چهارده دقیقه پایانی یکی از بازیکنان تأثیر گذار ما با کارت قرمز اخراج شد که یک ضربه بزرگ به تیم ما بود. خدا را شکر که در نهایت برنده شدیم. به تیم ذوب آهن هم تبریک می گویم. تیم ذوب آهن هم تیم خیلی منسجم و جوانی بود و خیلی خوب بازی کردند.

کیوان صادقی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پس از شکست تیمش مقابل نیروی زمینی شهید شاملی گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم با دو سبک متفاوت بازی کردند و تیم جوانی هستند. وقتی مربی با یک تیم جوان کار می کند، باید انتظار داشته باشد که درصد لو دادن توپ ها بالا برود چرا که بازیکنان تجربه کافی را ندارند و موقعیت های مناسب به ثمر نمی نشست.

صادقی افزود: متأسفانه موقعیت های خوبی که به دست آوردیم را به گل تبدیل نکردیم. سرعت بالای بازی موجب از دست دادن توپ می شود و متأسفانه تیم ما به علت جوانی وقتی با سرعت کار می کرد، بچه ها توپ را لو می دادند.

وی در پایان گفت: دروازه بان تیم مقابل آقای رحیمی چهره پیروز میدان بود و اگر آن ده تا توپی را که دفع کرد، بجای ایشان یک دروازه بان جوان قرار داشت، قطعاً نتیجه بر روی تابلو چیز دیگری بود.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7448

به "جدال صدرنشینان به سود کازرون پایان یافت، کارت قرمز برای اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال صدرنشینان به سود کازرون پایان یافت، کارت قرمز برای اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید